Inlägg från: LoLs pappa |Visa alla inlägg
  • LoLs pappa

Helkroppstråden

twain skrev 2013-01-08 21:26:30 följande:
    Här kommer jag... Otränad trebarnsmamma, jobbar på formen.
    I like sensual sex... If it's rough...

Vaddå otränad? Finns ju INGET att anmärka på.
  • LoLs pappa
    twain skrev 2013-01-08 21:42:33 följande:
    Hehe, otränad bara som i helt otränad... Phuu, jag vet inte varför med det där var väldigt nervöst. Tack för peppet!
    I like sensual sex... If it's rough...

Finns INGET återigen INGET att vara nervös för!!!
  • LoLs pappa

Hallå, hoppa 10'an?
    I ditt fall med den kroppen, 3 barn så var det väl mer "Ett två tre, på det fjärde skall det ske" ståendes i 28 gradigt vatten till knäna!!!!!! 

• LoLs pappa
    hösthjärta skrev 2013-01-08 22:37:50 följande:
    Älskar den ryggtavlan!Tungan ute
    Tack och bock .
    Min eller grabbens förresten Drömmer 
  • LoLs pappa
    niceelinice skrev 2013-01-09 10:38:13 följande:
    Har följt den här tråden ett tag nu och är sjukt imponerad av alla som vågar lägga in bilder på sig själv...så nu tänkte jag oxå försöka vara lika modig. Känns skrämmande Kräks men här kmr iaf en bild jag hade på datorn, som jag fotat när jag skulle skicka en bild till min sambo och kåta upp honom på jobbet ;) Sedan jag börjat träna så har tyvärr mina bröst försvunnit, men ju mer magrutorna syns desto lättare känns det att ha minimala bröst. Men silicon kommer att behövas tid nog.  

Mkt snyggt!!!!
    Och eftersom du nu har skrutit så mkt om din träning så har du ju förbundit dig till att förse oss med lite nytaget bildmaterial oxå
    Jeansrumpa kanske.....

• LoLs pappa
    niceelinice skrev 2013-01-09 14:27:25 följande:

Såklart den kan bli det! Bara kämpa på. Fick efter att jag fött barn höra att har man aldrig haft platt mage så kan man heller aldrig få det. Och tjurig som jag är tänkte jag att jag minsann skulle visa alla som sa så att man visst kan det ;) Slänger in en bild som jag vet är ot för tråden, men bara för att visa alla som tvivlar att det faktiskt går.

Vänster bild är april 2012 (58kg) och höger bild är november 2012 (51 kg). Nu är magen på högra bilden precis nytränad och därav framstår musklerna mer än i vanliga fall, men ni ser iaf att det är skillnaden =)

Åhhh, vad jag vill ha dina bröst! Sååå fina =)
    Kan ju säga att det ej är fel på ngn av bilderna.
    Jättefina.
    Riktigt bra jobbat!!!

• LoLs pappa

Vad har du att skämmas för? Skulle vara dom där blåfärgade vårtgårdarna. Annars ser allt super ut. Din man skall vara glad som har så fin fotomodell!!!!

• LoLs pappa
    Anonym (Poww) skrev 2013-01-09 17:08:59 följande:
    Dom är inte bli irl Tack vad snällt sagt men mannen har tur om han får se mig i bh och trosor utan att hålla för magen!

Då fröken skall du få en hemläxa. Att sluta fjanta på det sättet och acceptera din kropp. För det finns INGET att anmärka på (om det äj är blått IRL ) Du måste ju låta din man njuta av den fina utsikten!!!
  • LoLs pappa
    Anonym (tjockis) skrev 2013-01-09 23:13:14 följande:
    Mindre snack, mer verkstad. Bilder!! Killar!! Blink blink ;)

Nu går jag och sover, förväntar mig flera sidor att titta ikapp i morron ;)
    Fått tbx anonymiteten så fort....
    Grattis .
  • LoLs pappa
    Anonym (fru) skrev 2013-01-10 10:59:26 följande:
    Tackar! och som mer tack  för alla snälla kommentarer kommer ännu ett foto på resten av min kropp{#emotions_dlg.flower}

Rumpan och denna.
    Du hade gärna fått bli min fruga

Svar på tråden Helkroppstråden