Anonym (Softy) skrev 2018-04-06 16:24:10 följande:
Det är knappast anledningen. De flesta killar som lägger in bilder här tror att det räcker att gå in på toa, fota kuken som man döljer med handen eller ett par urtvättade kallingar, ofta med toalocket uppfällt i bakgrunden. Sanslöst osexigt och oengagerat. Ganska så mycket raka motsatsen till tjejernas bilder. En annan anledning är att killarna kommenterar fint och bra oavsett hur tjejens bild ser ut eftersom de hoppas på en privat konversation gärna av det snuskiga slaget eftersom killarna dessutom verkar tro att tjejer som lägger ut halvnakna bilder nästan alltid är superkåta.
Ditt antagna skäl till att killar inte får några kommentarer på sina bilder stämmer inte med verkligheten.
Det postas massor av bilder i tråden som håller samma kvalitetsnivå som tjejernas bilder och får ändå inga eller högst någon enstaka kommentar.
Kukbilder tillåts förövrigt inte i öppna trådar, då är tuttbilder betydligt vanligare.
Själv kommenterar jag allt kvinnligt jag tycker är vackert och/eller sexigt, utan att ha några förväntningar alls på någon personlig kontakt, vilket jag sällan eller aldrig heller har som syfte med mina kommentarer.