• Tom Araya

Helkroppstråden

justme79 skrev 2018-03-03 21:20:11 följande:

Det är ju nåt särskilt med just färgen röd tycker jag... ;)

Det är något särskilt med vad jag ser innanför koftan där också. Flört
  • Tom Araya
    Anonym (Softy) skrev 2018-04-06 16:24:10 följande:
    Det är knappast anledningen. De flesta killar som lägger in bilder här tror att det räcker att gå in på toa, fota kuken som man döljer med handen eller ett par urtvättade kallingar, ofta med toalocket uppfällt i bakgrunden. Sanslöst osexigt och oengagerat. Ganska så mycket raka motsatsen till tjejernas bilder. En annan anledning är att killarna kommenterar fint och bra oavsett hur tjejens bild ser ut eftersom de hoppas på en privat konversation gärna av det snuskiga slaget eftersom killarna dessutom verkar tro att tjejer som lägger ut halvnakna bilder nästan alltid är superkåta.
    Ditt antagna skäl till att killar inte får några kommentarer på sina bilder stämmer inte med verkligheten.

Det postas massor av bilder i tråden som håller samma kvalitetsnivå som tjejernas bilder och får ändå inga eller högst någon enstaka kommentar.

Kukbilder tillåts förövrigt inte i öppna trådar, då är tuttbilder betydligt vanligare.

Själv kommenterar jag allt kvinnligt jag tycker är vackert och/eller sexigt, utan att ha några förväntningar alls på någon personlig kontakt, vilket jag sällan eller aldrig heller har som syfte med mina kommentarer.
  • Tom Araya
    Anonym (Softy) skrev 2018-04-06 16:47:49 följande:
     Det finns inte en enda killbild som är i klass med en enda tjejbild. Det är fakta och inga antaganden.
    Skitsnack skulle jag kalla det!
    Tyvärr tar FL bort möjligheterna att bevisa att jag har rätt...
  • Tom Araya
    Anonym (Lydia) skrev 2018-04-07 09:54:24 följande:

Trevlig helg 

Fina former! Flört

Trevlig helg för dig med. Solig
  • Tom Araya
    Anonym (MeandI) skrev 2018-04-10 16:06:26 följande:
    Nu får du skärpa dig Meandl, vill inte ha mer av din rumpa.... eller är det kanske så att man vill ha för mycket av den...DrömmerFlört
  • Tom Araya
    Anonym (MeandI) skrev 2018-04-10 16:13:31 följande:

Tom Araya: Nu blir jag lite förnärmad o fråga då, vad vill du se?

Jag skojade lite om hur mycket du frestar. Flört

Din rumpa är fantastisk att se och kvinnorumpor är det bästa jag vet. Jag gillar alla dina bilder förövrigt. Flört
  • Tom Araya
    Anonym (MeandI) skrev 2018-04-10 16:51:04 följande:

Tom Araya: Så bra då, så du har du inga andra önskemål ? Är på mitt allra bästa humör just idag när solen skiner:)

Underbartsnygg: Tack snälla.

Å får jag önska... Drömmer

Då skulle jag gärna se en helkroppsbild och gärna mer av din goa rumpa. Flört

Helst skulle jag önska att du gick med i någon av mina bildgrupper där man kan visa mer... Flört
  • Tom Araya
    Anonym (MeandI) skrev 2018-04-10 17:18:15 följande:

Tom Araya : Helkroppsbild:)

Mycket vackert!
  • Tom Araya

Tom Araya : Helkroppsbild:)

Tom Araya skrev 2018-04-10 17:20:05 följande:
    Mycket vackert!
    och elegant! Flört

• Tom Araya