• Mattias39

Helkroppstråden

Anonym (Allie) skrev 2013-06-03 12:18:23 följande:
    Men kära nån. Jag slänger upp en bild istället för att tjafsa Solig

Mmm...älskar när en favorit som du, Allie,  gör en god gärning och bidrar med så fina bilder...!! SoligTungan ute
  • Mattias39
    SnurriggirrunS skrev 2013-06-04 21:29:05 följande:

Här är jag (en bra dag) ;)
    29 år, 170 cm, 50 kg, inga barn

Shit...DET var verkligen en bra dag...!! Såååå snyggt!! Glad
    Har verkligen svårt att tro att det finns dåliga dagar med en sån kropp!! Flört

• Mattias39
    SnurriggirrunS skrev 2013-06-05 10:00:40 följande:
    Haha tack ;)

Alla har väl mindre bra dagar ibland, oavsett hur man ser ut :) Jag springer ju inte runt sådär om jag ska ner till ICA och köpa mjölk ;)
    Även om jag generellt sätt är mycket nöjd med min kropp så tycker jag det är snyggt med lite kurvor och hade gärna haft några fler kilon (jämt fördelade) på kroppen :)
    Tror att ganska många skulle uppskatta den där klädseln på ICA faktiskt...
    Å andra sidan skulle säkert ngn 88-åring få hjärtinfarkt och dö med ett leende... ObestämdFlört

Förstår att du är nöjd med din kropp, och det ska du vara. Visst är det väldigt fint med kurvor, men din kropp är som sagt också väldigt fin!! Glad
    Så, för att summera...vill se MER/FLER...
  • Mattias39
    PAUSA skrev 2013-06-05 10:41:46 följande:
    Nu ska vi inte hetsa damerna till att visa mer än vad de egentligen villFlört. Det är så lätt att de känner sig utnyttjade då Skrattande.
    nejnej...jag hetsar dom inte...jag uppmuntrar dom bara...
  • Mattias39
    mepetite skrev 2013-06-09 11:44:55 följande:

möraförmen..

Herregud...om man hade en sån fôrm på môran...Verkligen supersnygg fôrm... !! Glad
  • Mattias39
    mepetite skrev 2013-06-10 18:15:07 följande:
    men uh så goe ni e då. Ja, jag brer på den härliga värmländskan! Nu har tråden börjat tagit form igen med massa fina och unika bilder. men vesst vet ni.. =D

Ah...roligt att man inte är enda värmlänningen här...då är det iaf en till som förstår om man skulle dra igång att prata... Glad
  • Mattias39
    PAUSA skrev 2013-06-11 09:42:30 följande:
    Många med mig uppskattar nog om du håller dig till svenska även i fortsättningen Flört.
    Äsch, nu skojar du med mig...jag VET ju hur mycket du älskar dialekt...*S*

• Mattias39
    pink dolly skrev 2013-06-11 09:57:25 följande:
    Bry dig inte om puckot, dockan...jag och många med mig fullkomligt älskar dina bilder!!! Glad

• Mattias39
    UB, Dockan, FV, Mepetite, NOEL, PAUSA, Japp....och alla andra som jag ev glömt...:
    Ni är så sjukt snygga allihop...!! Jättekul att se era bilder!!! Solig
Svar på tråden Helkroppstråden