• Tom Araya

Helkroppstråden

HäckHäxan skrev 2015-09-17 10:42:59 följande:
    Tack. Lite mer rumpa då.

Ja jag är verkligen helt ärlig när jag hävdar att den är bred på riktigt.
    Bred kanske....men en härlig form.Flört
  • Tom Araya
    HäckHäxan skrev 2015-09-17 10:18:49 följande:
    Oki chansar då. Blir jag avstängd så är allt ditt fel och ansvar hahahaha
    Underbar bild! Flört
    Vill du visa mer utan att riskera avstängning är du välkommen till vår grupp.Solig
  • Tom Araya
    ensamärstark skrev 2015-09-17 12:30:21 följande:

Läckra rumpor ni har allihopa!!

Vilka former! FörvånadTungan uteFlört
  • Tom Araya
    isabellafinabella skrev 2015-09-17 16:16:59 följande:

Hittar inte min bild så jag lägger upp den igen Puss Isabella
    Grymt läckert! Flört
  • Tom Araya
    LaLola skrev 2015-08-24 06:29:57 följande:
    Jag hajar nog inte ditt inlägg.
    Det var bara nån som uppmärksammade min bild...men jag är ju påklädd. Och tjock.
    Och jag borde ju ha kommit ihåg hur ointressant man är då.
    Clownensleende dissar alla, det är hens självutnämnda livsuppgift, så ta det inte personligt.
  • Tom Araya
    Maria Larsson skrev 2015-10-09 07:15:04 följande:

Kommer in i gruppen men hittar inte tråden slutna gruppen tror jag den heter där jag lägger ut bilder någon mer med det problemet?

Hm....blev avslöjad med att lägga upp bilder lånade från nätet...nu avreggad...dyker hen upp som en ny gubbe ur lådan tro...Obestämd
  • Tom Araya
    Ungsingelmorsa skrev 2016-12-17 18:52:48 följande:
    Jag vågade Tungan ute
    Härligt att du vågade! Solig

Vackert och sexigt! Av utseendet att dömma verkar det stämma väl med ditt namn Ungsingelmorsa. Flört
  • Tom Araya
    Neol skrev 2016-12-28 18:52:06 följande:
    Gruppen Mina Bilder är förmodligen ett bättre alternativ om du vill att det finns en lite större skara medlemmar. Den ligger på första sidan bland grupperna. Finns nog ett skäl till att mina vågade bilder 2 ligger på sidan fyra
    Rambo69 skrev 2016-12-28 20:02:35 följande:
    Hur gör man för att söka medlemskap där då?
    När jag söker den gruppen så kommer det upp,  you can not join this group ???
    Neol skrev 2016-12-28 20:06:15 följande:
    Skumt! Trodde alla blev insläppta där. Kanske har ändrats...
    Neol skrev 2016-12-28 20:23:23 följande:
    Sant, men deras tanke med tråden var att alla skulle bli insläppta från början har jag för mig. De kan ha tänkt om...

Rambo får fjäska för någon av gruppadministratörerna helt enkelt
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-12-28 20:35:19 följande:
    Jag undrar också, vill också fjäska.
    Eftersom det är mina grupper ni pratar om tänkte jag att jag skulle svara på några av era frågor...

Alla som ansöker till Mina bilder blir insläppta, men de som inte bjuder på egna bilder åker ut förr eller senare och då är det svårare att kom in igen.
    Huvudansvarig gruppvärd för den gruppen är qpad, förutom jag själv .

I gruppen Mina vågade bilder tar vi in ytterst få och de bör vara med och utmärka  sig på ett positivt sätt i gruppen Mina bilder innan. Vill man ha denna tråd som referens får man PM'a en gruppvärd och tala om vem man är och vilka bilder man lagt upp. Det är bra om man skriver något om sig själv och varför man vill vara med när man ansöker och medlemsprofiler som mest är tomma eller låsta brukar vi inte bry oss om.

Fjäska får man gärna göra... ;)
    Jag är huvudansvarig för Mina vågade bilder.
    Övriga värdar:
    www.familjeliv.se/forum/group/123438/members/admin

Du hittar grupperna här:

Mina bilder
    www.familjeliv.se/forum/group/123409

Mina vågade bilder
    www.familjeliv.se/forum/group/123438

• Tom Araya
    Tom Araya skrev 2016-12-28 21:22:09 följande:
    Rambo69 skrev 2016-12-28 20:02:35 följande:
    Hur gör man för att söka medlemskap där då?
    När jag söker den gruppen så kommer det upp,  you can not join this group ???
    Neol skrev 2016-12-28 20:23:23 följande:
    Sant, men deras tanke med tråden var att alla skulle bli insläppta från början har jag för mig. De kan ha tänkt om...

Rambo får fjäska för någon av gruppadministratörerna helt enkelt
    Alla som ansöker till Mina bilder blir insläppta, men de som inte bjuder på egna bilder åker ut förr eller senare och då är det svårare att kom in igen.
    Huvudansvarig gruppvärd för den gruppen är qpad, förutom jag själv .

Detta är alltså grundprincipen, sedan kan vi ändå välja att inte släppa in om vi tycker det finns skäl, som att någon varit otrevlig, påträngande i pm, varit med tidigare och inte lagt upp egna bilder o.dylika skäl.
  • Tom Araya
    Rambo69 skrev 2016-12-28 21:33:13 följande:
    Har jag varit otrevlig någon gång? Isåfall ber jag om ursäkt, men det är inget jag vet om Mvh
    Du har varit med i Mina bilder och av någon orsak har du blivit avstängd. Jag ska försöka ta reda på mer.
Svar på tråden Helkroppstråden