• Tom Araya

Helkroppstråden

Anonym (pillllan) skrev 2015-06-11 22:43:50 följande:
    Har redan varit medlem i slutna och ska det vara mer naket än det jag brukar lägga ut här, så är det inget för mig  
    Det är valfritt i vår grupp. Men man får man lägga upp hur naket och snuskigt man vill, no limits.
  • Tom Araya
    LaLola skrev 2015-08-19 10:28:41 följande:

Äh, vad fan...jag testar denna tråd jag också men avklädda/lättklädda bilder överlåter jag till de som tycker att de har något att visa upp.

41-åring tant i leopardmönstrat. Cool

Jag tycker du är rätt snygg! Flört
  • Tom Araya
    Anonym (Amanda) skrev 2015-08-28 18:09:07 följande:

Alltid lika skönt att komma hem och få "släppa lös" brösten!

Men vad tycker egentligen ni killar om bröstvårtor som syns igenom tröjan?

Så jävla hett, i synnerhet när hon har så fin form och de sitter där de ska även utan bh som på dig. Flört
  • Tom Araya
    Anonym (Amanda) skrev 2015-08-28 22:01:54 följande:
    ????
    Vad var frågetecknen för? Var jag otydlig? Drömmer
  • Tom Araya
    Anonym (Amanda) skrev 2015-08-28 22:01:54 följande:
    ????
    Tom Araya skrev 2015-08-28 22:18:55 följande:
    Vad var frågetecknen för? Var jag otydlig? Drömmer
    Ah, nu såg jag själv min otydlighet. Vad jag menar med "sitter där de ska" så menar jag främst brösten i sin helhet, men även vårtorna så klart och jag tycker det är läckert med bröst och vårtor utan bh som syns genom tröjan och på dig sitter ju allt där det ska även utan bh.

• Tom Araya
    Anonym (Late) skrev 2015-09-07 08:00:59 följande:
    För att folk inte passar din smak så kan de inte vara vackra för det eller vad menar du?

Tycker det är ganska mycket variation i bröststorlek här och få är min fråga, vad klassar du som "normala" bröst då iom att du menat på att det endast finns små bröst här i tråden?
    Ta inte seriöst på inlägg från Clownensleende och bemöda dig inte att kommentera, det är inget annat än en medveten provokatör.
  • Tom Araya
    Anonym (NT) skrev 2015-09-16 20:54:45 följande:

Inte ofta jag delar med mig längre, så kanske dags för det Tungan ute Hoppas alla mina gamla vänner har det bra! Och ni nya med Solig

Men sablar anamma vad grymt snygg du är...Förvånad...vet inte vad som gör mest intryck, de oerhört välformade brösten eller det ruggigt vackra håret....DrömmerFlört
Svar på tråden Helkroppstråden