• A82

Helkroppstråden

cajsasmamma skrev 2012-12-22 20:01:05 följande:
    Bara för din skull ska jag nu lägga bild på en som är fet och glåmig och det är jag det Och nej jag är inte på smällen jag är bara tjock!

{#emotions_dlg.flower}
  • A82
    Topps skrev 2012-12-22 20:44:15 följande:
    Du har fina ben gillar skorna med
    Tack, skorna är mina favoriter för speciella tillfällen Flört
    Haskel skrev 2012-12-22 21:04:40 följande:
    A82: Dina ben är undersköna!!! <3
    Åh, Haskel vad snäll du är Hjärta 
  • A82
    Anonym skrev 2012-12-22 21:33:35 följande:

Ser förjävlig ut...har du ätstörningar?
    Har du inget positivt att säga kan du hålla dina åsikter för dej själv.
    Detta är en feel-good tråd där vi ger varandra positivt creds annat skräp prat kan vara!!!

• A82
    lille Birger skrev 2012-12-22 22:30:35 följande:
    Rumpan då?
    Nej fy, den är alldeles för platt, slapp och hängig haha
    men antar att det blir så när kilona rasar så snabbt de gjort.  
    skulle behöva bumpa rumpa och så lite plut  igen 
  • A82
    lille Birger skrev 2012-12-22 22:37:47 följande:
    Fast du kanske har tillfredställande bredd på rumpan? DrömmerGlad
    du ska få en liten peak

• A82
    ascorbinsyra skrev 2012-12-22 22:43:26 följande:
    Skrattande Du är också jättefin! Speciellt den där bilden med den vita sidenkorsetten är jag avis på, du är grym där. {#emotions_dlg.flower} 
    Tack så mycket Solig
  • A82

helheten. suck.... 
    nu har jag lite ont i magen men va fan. man kan inte ha allt och jag har iaf mina vackra ögon Flört
    ps, jag gör den suddig med flit.....

• A82
    Anton Chigurh skrev 2012-12-22 23:01:27 följande:
    Jag är tacksam, jag är omåttligt tacksam, att jag inte såg dessa bilderna förrän jag var hemkommen efter min välförtjänta promenad på 14,3 kilometer enligt RunKeeper, och som jag fick offra 1100 kalorier för att klara av. Det var jävligt nog som det var, tack vare att petsod inte tar ett förbannat dugg hänsyn till mitt motionerande, hade jag nu sett dessa otroligt sensuella damerna, A82 och den anonyma damen också skulle jag ha varit tvungen till att inom 30 minuter ringa ut en räddningshelikopter för bärgning till närmaste vårdinrättning.

Och om ni visste vad en sån pjäs kostar i timmen förstår ni nog reaktionen det skulle åstadkomma i form av inlägg på FB, inlägg på FL mm mm. 

82:an och anonym dam !!!  Tack, ni är helvetes vackra....Kyss

Åh Anton. Din charmör. 
    Vi kan ju inte alla på samma ge extra blod i vissa delar. Bättre att dela upp det lite så du inte råkar illa ut av viss blodförlust i övriga kroppen.
     Flört
  • A82
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-22 23:12:29 följande:
    Den rumpan ska du definitivt inte skämmas för! Du skulle sett min så hade du mått bättre. Haha. Rumpan är inte min bästa sida om man säger så Vi kan byta! Haha
    Det tror jag då inte. Du har säkert en fin och fyllig rumpa med mycket plut. Jag tycker plutiga rumpor är otroligt fina.
Svar på tråden Helkroppstråden