Haskel skrev 2012-12-22 00:36:32 följande:
Det råder nog iof inte samma kroppshysteri och kroppsideal, hos killar som hos tjejer.Killar har väl därför inte haft så mycket att behöva leva upp till, utan man kan lättare acceptera sig som man är. Jag själv, tror de flesta killar håller med, är inte alls kräsen. Kvinnokroppen är det absolut vackraste som finns på denna jorden, oavsett hon är smal, mullig, lång eller kort. Viktigast är faktist utstrålning, att man bär sin kropp med stolthet, det är otroligt attraktivt. För de som har dåligt självförtroende är den här tråden ett steg i rätt rikting. Att våga visa upp sig, ger både självförtroende, vilket gör dem mer attraktiva.
Men sedan är det ju så att ett par kvinnobröst är ju alltid lika spännande, likaså en kvinnas sköte. Att få ett foto på något av det är alltid spännande och trevligt som kille. Har jag förstått saken rätt, brukar dock ett foto på en erigerad k-k vara lika populärt att få som tjej. På så vis menade jag att vi killar inte hade så mycket intressant att visa upp. Om man inte har en kropp i stil med Anton förstås
,
Jag håller med om tråden, jag vågade lägga upp en bild, och fasen vad folk var snälla alltså!! Mitt självförtroende är långt ifrån bra, men jag blev så glad över alla fina kommentarer. Så jag är glad att jag vågade
Jag har aldrig vågat "ta för mig" eller vad man ska säga. Har aldrig tagit första steget med en kille/man för att "han vill ju inte ha någon som mig, när det finns så många andra som är finare" Men jag VET att jag i alla fall är fin på insidan. Det är jag. Haha
Inget fel på din kropp tycker jag inte, och du verkar vara en man med skön humor