• octopuzz

Helkroppstråden

Bictric skrev 2012-12-21 00:27:12 följande:
    Snygg är du iallafall:)

Tack Skrattande 
  • octopuzz

Tack så mycket!

Mattias39 skrev 2012-12-21 08:04:54 följande:
    Heeeelt rätt Octo...!! Och ännu en gång visar du en jättefin bild!! Tack!!

• octopuzz

Haha tro det eller ej men jag och kompisen som var med skickade en väldigt intressant tolkning av poison (på video) till killen jag hade fått bra kontakt med men inte träffat.. Uppenbarligen så funkade det haha!

Mattias39 skrev 2012-12-21 08:15:05 följande:
    Hahahah...Gissa om jag önskar att jag fått vara med och se den showen live...

• octopuzz
    Alltid Daph skrev 2012-12-21 10:02:00 följande:
    Min mage blev också förstörd. Men 50 papp fixade det...

ja det är dyrt men värt det! snyggt resultat
  • octopuzz
    Alltid Daph skrev 2012-12-21 10:29:48 följande:

De där bilderna är innan är jag rädd. Opererade mig för sex månader sen. Men det ser fint  och tajt ut om man inte räds ärr. Vilket jag inte gör. Cool 

Ahaaaa! Ingen är från efter alltså. Men då gissar jag på ett bra utgångsläge! Nej samma här.. hellre har jag ärr än en stor skinnpåse på magen. Skrattande 
  • octopuzz
    Mattias39 skrev 2012-12-21 10:33:28 följande:
    För tusan Octo!!! Ladda upp den i ditt video galleri...genast!! Skrattande
    Hahahaha neeeeeej!
  • octopuzz
    Mattias39 skrev 2012-12-21 10:43:03 följande:

Jooooooooo Skrattande
    Lovar att ta en bild BARA för dig sen.... Flört
    Nej även om jag inte har problem att bjuda på mig själv så gissar jag att min vän inte skulle gilla det alls. Så det blir ett nej Flört
  • octopuzz
    Alltid Daph skrev 2012-12-21 10:46:09 följande:
    Tack! Men kom ihåg vad lite fina kläder och en smickrande vinkel kan göra. Det är mycket modigare att stå rakt upp och ner som du!

Det ser ut som innan så jag är jättenöjd. Men plus ett ärr från höft till höft. Det börjar blekna nu och jag inbillar mig gärna att det bara ser lite intressant ut, som en krigsskada ungefär. Jag kan låtsas det och brodera ut historier från mina äventyr i Vietnam!

Ja jag har likadant ärr jag. Mitt är brett på sina ställen och inte alls så blekt som jag hoppats... men men.. det är bättre än innan! Hellre det än att fortfarande ha 40 kilos övervikt och ont i hela kroppen! Glad
  • octopuzz
    Mattias39 skrev 2012-12-21 10:47:29 följande:

Gråter

Nej då...jag förstår dig. :) Jag vägrar nämligen själv att sjunga när ngn hör, så jag skulle själv ALDRIG lägga upp ngt liknande...Men då sjunger ju iofs jag också HEMSKT, vilket jag är säker på att du inte gör... *L*

Haha det beror på vad man jämför med... Själv anser jag att jag sjunger hellre än bra.. hänger nog mycket på vad som sjungs också... Det varierar vääääldigt mycket.
Svar på tråden Helkroppstråden