Inlägg från: lilletrille |Visa alla inlägg
  • lilletrille

Helkroppstråden

NOEL75 skrev 2013-02-04 19:36:51 följande:
    Oj hade inte klickat upp din bild när jag sa det....Tänk att man kan läsa av så mycket från en liten miniatyrbild. Du har en underbar energi i dina ögon och ett bedårande leende.... Fantastiskt. Hoppas du har det uttrycket ofta till vardags också...
    Men oj. Tack! Igen.. :)
  • lilletrille
    EmSaH skrev 2013-02-07 20:09:46 följande:
    Stief, nedvärdera inte dig själv. Du duger precis som du är. Vadå medelmåtta? Du är bra som du är! Så det så
    Precis!
  • lilletrille
    fläta skrev 2013-02-08 10:30:57 följande:
    Jag vill verkligen objektifiera Jekyl och använda honom som sushibricka eller något i den stilen. Men det är kanske sextrakasserier att uttrycka sådana saker om män?
    Jag har en känsla av att det är helt OK, faktiskt.. :D
  • lilletrille
    Anonym skrev 2013-02-08 15:38:02 följande:
     Ni vet om att alla bilder från den här tråden ligger i en torrentfil på piratebay?
    Skojar du? Vad heter den?
  • lilletrille
    Ms L skrev 2013-02-25 13:07:25 följande:

Tack alla för så mycket fina kommentarer!

Jag kan ju inte missa en möjlighet att få förekomma i Antons böner i en hel vecka, så här kommer en bild till   
    Oh my! :)
  • lilletrille

För vissa som postade bilder i den här tråden försvann ju rätten att vara anonym. Kanske dags att ta bort den rätten för anonyma skitstövlar som förstör stämningen också, eller vad säger våra moderatorer till det?

• lilletrille
    mycketsaft skrev 2013-03-09 22:39:26 följande:
    Då kommer kvällens outfit, ursäkta att den är så kass, orkade inte rengöra spegeln innan så det blev både suddigt och "kletigt"

Du är skitsnygg, och jag som inte ens tycker om saft :s

Är dock sjukt fascinerad av nakna djur, så din sphynx gjorde mig nästan lite lycklig.
Svar på tråden Helkroppstråden