• Anonym

Helkroppstråden

fredagsmys!!

• Anonym
    ulfsas skrev 2013-04-19 10:02:41 följande:
    Nä, tyvätt. Hade gärna velat bli dock.Drömmer
    Du? Det är skrämmande att du som om är Flygkapten inte vet att ALL elektronisk utrustning skall vara avstängd under start och landning, detta gäller även på flightdeck
    .Flightmode likaså. Läs på!
    Punkt.

Mvh

Flygvärdinnan
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-04-20 23:18:13 följande:

Läs OMA eller var det B.. Struntsamma att du tillåter besök på F/D. Det är no-no att ha på elektronik på under start och landning..

Mvh

Flygvärdinnan

Som även ber dig att ta bort din sidfot. Alla på SAS vet att du är desperat och raggar hejvilt.   ,

Om du frågar mig, vilket du inte gör

Dtitt yrke gör inte att du får fler hugg, inte på FL. Jösses, varför raggar du inte med din personlighet?   
  • Anonym
    justnextdoor skrev 2013-04-20 23:27:30 följande:
    Personalmöte?

Flygvärdinna i helkroppstråden? Får man bevis på det

ULFSAS först..

Hen är på inget sätt representativ för SAS, jag skäms att jobba på samma ställe som hen.  . 
  • Anonym
    Anton Chigurh skrev 2013-04-20 23:36:26 följande:
    Flygvärdinna ???

Du är enbart pinsam. Och tydligen hur jävla grön som helst att du inte klarade av att fixa en pilotutbildning. Skärp till dig för helvete !!!

OK.
    Jag ger dig en annan sida på saken. Sorry att jag tallade lite på Uffes gloriaTungan ute
  • Anonym
    Anton Chigurh skrev 2013-04-20 23:36:26 följande:
    Flygvärdinna ???

Du är enbart pinsam. Och tydligen hur jävla gr 6ön som helst att du inte klarade av att fixa en pilotutbildning. Skärp till dig för helvete !!!

Kära Anton, 
      .Jag ville aldrig bli pilot. Nästan vemsomhelst kan bli det, Ett år och du har en licens...SkålSatan, vad mycket ligg  Uffe får. Flygkapten som han är. NOT.
    Patetiskt.

Han är en driftkucku på SAS..
  • Anonym
    Daniel 723 skrev 2013-04-20 23:52:37 följande:
    Det skulle öka din trovärdighet betydligt om du vågade stå för dina åsikter och inte gömma dig som anonym.

Jag bryr mig inte, jag vet att jag har rätt.

Jag vill inte skämmas för Ulfsas   mer
    .Jag önskar att hen kunde ragga mer på nätet och inte på jobbet, du är
        ganska slajmish.
  • Anonym
    Ermenegildo skrev 2013-04-20 23:55:28 följande:
    Högt tonläge, är du Uffes ex eller? Det finns ju förstås en och annan gammal surtant bland SAS flygvärdinnor. Några som antagligen aldrig gick, eller har glömt, SAS-Jannes kurser...

Nej på samtliga frågor.
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-04-21 00:04:23 följande:

Nej på samtliga frågor.

JAG  är astrevligDrömmerÄven mot Ulfsas.
  • Anonym
    rosanattlinne1 skrev 2013-04-20 13:46:25 följande:
    vi kan byta till rumpor ett tag kanske ;D

Lite för fläskig...
Svar på tråden Helkroppstråden