• Tom Araya

Helkroppstråden

NyttNamn skrev 2014-07-31 23:30:34 följande:

Forfarande rumptorsdag eller?? 

Får jag bestämma är måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag rumpdag....så ofta vill jag se din rumpa...Flört
  • Tom Araya
    NeedfulThings skrev 2014-08-01 00:15:47 följande:
    Åh en komplimang från självaste Tom Araya, den suger jag åt mig ordentligt! Glad
    Haha....vad snällt sagt, har jag förtjänat det? Drömmer
    Sug åt dig du. Skål{#emotions_dlg.flower}FlörtSolig
  • Tom Araya
    Anonym (Solar) skrev 2014-08-01 23:04:07 följande:
    Min ute kväll fick ett lite oväntat slut för jag hade glömt att mesen var på väg så jag fick dra hem.
    Så här var jag klädd tidigare i kväll
    Snyggt!
    Men vad är det för mes du håller dig med? Drömmer
  • Tom Araya
    HäckHäxan skrev 2014-08-04 17:54:11 följande:

Läste ju trosdag här förut och fick sån lust att fota mina helt trista vanliga jävla trosor men kombinationen stor röv och korta armar har de sista minuterna gett mig en del asgarv. Vette tusan hur ni andra får ihop alla läckra bilder men jag borde få betyg i akrobatik iaf

Går ju inte lägga in flera så jag fick lyckats lista ut hur fan man gjorde collage, så har jag lärt mig något idag också. Enjoy och hoppas fan ni kan visualisera hur jag krumbuktat mig hahahha.

Trista trosor och korta armar till trots, sevärda bilder. Trista trosor går dessutom utmärkt att dra av, så har man en bar bak istället... ;)
  • Tom Araya
    NeedfulThings skrev 2014-08-05 12:13:53 följande:

Idag tänkte jag att ni skulle få se den riktiga NT, rakt upp och ner, utan poser!

Det är lätt att framkalla rundare former och mer timglas genom att bara svanka lite, eller att tex böja på ett knä.

Men ja, så här ser jag ut Glad Hoppas jag är ok ändå Flört

Du är mer än okej NT. Det är bara grädden på bakverken som känns överflödig. ;)
  • Tom Araya
    Anonym (The gap) skrev 2014-08-05 12:36:20 följande:

Herregud NT, du måste ha BMI = perfekt...

Vi kör pose-fri tisdag då :P Tanig, liten trebarnsmor utan svank och silikontuttar.

Du ser jättefin ut, vältränad och kvinnlig. Men väl smal och deffad i min smak.
  • Tom Araya
    Snuskig, du är smal med små bröst (inte alls i min smak), men dina bilder är så ruskigt heta och vad du skriver därtill....Tungan uteFlört
  • Tom Araya
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-08-05 13:23:31 följande:
    Haha, tack, det var snällt sagt...

Nej, man kan inte behaga alla såklart. Och det är ju himla skönt egentligen att smaken är olika, så trist det vore annars:)
    Visst behagar du. Du finns. Dessutom bjuder du på fina bilder av dig själv (mer än man kan förvänta sig). På vilket annat sätt ska du behaga? Min smak? Nej, det är inte din eller andras uppgift här i livet, det inträffar när det inträffar.

Samtidigt är du ett levande bevis på att man kan attrahera och attraheras utanför idealen. Jag har upplevt det förr och det är väl vad man kan kalla utstrålning.

Keep on, girl! Du är för härlig (och har passande nick)! FlörtSolig
Svar på tråden Helkroppstråden