Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

Anonym (Allie) skrev 2013-03-21 12:25:52 följande:
    Ursäkta mig Anton jag är inte i fel tråd, det är tråden som är fel för min rumpa  Solig

Man kan inte vara så regelrätt jämt inte , tyvärr kommer jag nog hålla mig kvar här å inte delta i den andra tråden ;)

Men tack {#emotions_dlg.flower} goa du..
    Du har såklart rätt, underbara Allie, tankevurpa av mig där....Glad
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Anonym (S) skrev 2013-03-21 12:25:45 följande:

-
    Riktigt jävla grann, S......Skål
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Anonym (Allie) skrev 2013-03-21 12:33:31 följande:
    Du är förlåten ...såklart Solig{#emotions_dlg.flower}

Tack ! {#emotions_dlg.flower}

Sa jag att du är underbar på riktigt, Allie ???
  • Anton Chigurh
    Anonym (Allie) skrev 2013-03-21 12:47:09 följande:
    Ja hur riktigt menar du ? OskyldigFlörtSkål
    Riktigt riktigt....
  • Anton Chigurh
    NOEL75 skrev 2013-03-21 17:53:41 följande:
    Ojojoj...... het som chili...
    Håller verkligen med dig, NOEL, het som Naga Jolokia,  1 001 304 scoville-enheter.....här snackar vi riktig hetta !!!

Den Chilin används tom i granater, av polis och militär då, vid kravaller och upplopp i Indien.
  • Anton Chigurh
    Nanime skrev 2013-03-21 22:18:38 följande:

Naga Jolokia...LÄTT.Hjärta
  • Anton Chigurh
    Anonym (Allie) skrev 2013-03-22 19:50:47 följande:
    Min bild är kvar ännu!

Pilutta dig ;)
    Mmm, och det gläder mig oerhört, skall du veta, en sån vacker röv tål beskådas hur mycket som helst. Jag kommer dock omedelbart anmäla inlägget , Allie, trots detta, jag tycker iofs alla som vill borde få skåda ditt makalöst vackra aktarparti, men det innebär samtidigt att jag skulle haft fel.

Å det går inte för sig. Definitivt inte. Så nu anmäler jag. Bara så du vet.

Ha en för jävla underbar lördag, Allie. Och det menar jag. Av hela mitt hjärta... Hjärta
  • Anton Chigurh
    Anonym skrev 2013-03-24 11:50:54 följande:
    Supernice för att vara 50+
    Nanime är inte 50 bast, Nanime är däremot en otroligt vacker kvinna som förgyller tillvaron för oss med sina makalösa bilder.....Hjärta
  • Anton Chigurh
    Nanime skrev 2013-03-24 12:30:05 följande:
    Hoppsan! Nu har jag åldrats sjukt snabbt hör jag Skrikandes Jag är inte 50+, det kan jag lova! Och jag vet inte riktigt var du fått det ifrån heller xD

Anton! Hjärta Underbara Anton! Kyss

4u
  • Anton Chigurh
    Nanime skrev 2013-03-27 10:34:51 följande:
    Bara för att bryta trenden med underkläder/naket så bjuder jag på ett par träningsbilder :P

Vilka former du har Nanime, du är så jävla grann....Solig
Svar på tråden Helkroppstråden