• Anonym

Helkroppstråden

Nanime skrev 2013-04-11 22:25:54 följande:
    För mycket snack och för lite bilder??

Och angående att ta någon annans bilder från den slutna gruppen och lägga ut på andra forum..... extremt fult och respektlöst gjort! Oavsett hur många som ser så är det inget man ska göra utan personens tillåtelse. Dessutom, vad gäller om det handlar om bilder som är märkta? Någon som har koll?

Det är absolut inte tillåtet att lägga upp bilder som man inte är upphovsman till, oavsett om de är märkta eller inte. Om du hittar forumet de är upplagda på så ska du självklart polisanmäla det. Du måste bara bevisa att bilderna är dina.
  • Anonym
    lotus1301 skrev 2013-04-12 05:28:00 följande:

Riktigt vackert !!
  • Anonym

Man blir bara glad av en så vacker syn till morgonkaffet. Glad

• Anonym
    lotus1301 skrev 2013-04-12 05:28:00 följande:

Tackar! Sparar!
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-04-12 08:46:54 följande:
    Riktigt vackert !!
    Men seriöst...
    Vad är det som är vackert med bilden? Att man ser läppar, haka, armar, hår och bröst? 
    Ingen snygg pose precis utan bara en rätt upp och ner bild.
    Jag ser inget sexigt med bilden alls och då är jag helt seriös. 
  • Anonym
    justnextdoor skrev 2013-04-12 09:28:35 följande:
    Man ser saker olika.. Jag ser en sexig bild som lockar till att man vill se mer.. Tycker det är en bild som väcker väldigt många sinnen, en sexig bh som man gärna vill knäppa av. Den visar en tjej med klass och stil, en attraktiv kvinna där man blir nyfiken på mer av ansiktet och mer av kroppen, jag får inte nog!

Vad tycker du är snyggt anonym?

Vilka sinnen väcker bilden? Klass och stil, att visa BH:n? Tänk så olika man kan se det.
  • Anonym
    justnextdoor skrev 2013-04-12 09:39:22 följande:
    Ja visst är det konstigt hur olika man kan se det? Jag blir nästan lite arg, bitter och känner att jag vill häva ur mig min ilska bara för att vi är så olika... Men jag skiter i det och njuter av sexiga Lotus istället

Vilka sinnen väcker bilden?
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-04-12 09:35:02 följande:

Vilka sinnen väcker bilden? Klass och stil, att visa BH:n? Tänk så olika man kan se det.
    Eller hur?!
    Denna tråden är så patetisk
  • Anonym
    Razz skrev 2013-04-12 09:43:52 följande:
    Ingen ide att du frågar, många blir kåta bara dom ser lite naken kvinnohud :)
    Hahaha så är det absolut!
  • Anonym
    fieri skrev 2013-04-12 09:46:04 följande:
    Vill du ha en lista på alla?
    Lust
    Passion
    Kåthet
    Värme
    Attraktion
    Begär
    Girighet
    Avundsjuka på hennes man

Jag älskar den där bilden för att den visar en kvinna som är stolt över att exponera sig. Det är inte en stilistisk bomb, men det är liksom inte grejen. Grejen är att världens sexigaste Lotus sitter där med sina små pärlor i öronen och sin leopard-BH och väljer att trycka på knappen. Det hon gör är en gärning för mig. Så enkelt.  

Hennes man är nog riktigt stolt över alla bilder hon pumpar ut här.
Svar på tråden Helkroppstråden