• Haskel

Helkroppstråden

Anton Chigurh skrev 2012-12-22 17:17:48 följande:
    Det är mig, Anton, du pratar med, Haskel, glöm att jag ger mig. Dock, dina vita kallingar fallar mig inte i smaken, jag skall ha originalet. That's it. Inget att förhandla om där. Bara så du vet, Haskel. 
    .
    Förövrigt är en husförsäjlning icke att betrakta som off-T, inte alls, eftersom jag på sätt och vis är lite ansvarig för att den lever och frodas, husförsäljningen, och som alla vet är jag tilltänkt som nästa huvudmoderator här på FL och gör således som jag vill och känner för ehuru jag ej har tillträtt tjänsten förmält än. Men ändå.

Så nu vet du läget, därmed ger jag mig ut på skogsvägarna, får jag problem med skakningar i benen pga blodbrist är det petsod'sHjärta fel, å det kommer hon få sota för vid ett väl valt tillfälle.

Trodde väl inte du skulle backaCool. Vad gäller kallingarna är jag ju inte helt omöjlig, men har sedan tidigare sagt nej till 4 hundra tusen för dem. Är nu bjuden  2,3 utan kalliingar, visserligen med snöskyffel! Så kom igen: HIT ME!!!

Då du i övrigt verkar vara en hyven kille, ser jag fram emot dig som moderator här på FL. Så blir det slut på det här tjafset om för utmanande bilder.

Ta det försiktigt, var själv ute på en promenad nyss. Hade väldiga problem med balansen. Är ändå gladare än på länge, tack för det älskade flickor. Puss på er!   
  • Haskel
    Anonym skrev 2012-12-22 18:08:34 följande:
    För mycket mage, bilden gör dock så att det ser ut som att jag är helt bröstlös men Solig
    2013 ska jag skaffa lite former, kurvor i all ära, men michelingubbe...

Du är ju jättefin, och du ser absolut inte bröstlös ut. Jättefina bröstTungan ute! Men visst är det härligt med stora bröst ocksåSolig
  • Haskel
    Anonym (!) skrev 2012-12-22 18:17:06 följande:
    Jag för ett och ett halvt år sedan. Snyggt redigerad, så den blev "anständig"

Vad kan man säga, WOW alltså. Så otroligt vackert bara! Så härligt med alla tjejer i alla former.

Bara inte Anton får se denna, han har redan problem med för lite blod i benenFlört 
  • Haskel

Jag har inget som helst bekräftelsebehov. Jag lägger bara in bilder för att få höra hur snygg och sexig jag är. Så kom igen nu alla tjejer/kvinnor, berätta hur läcker jag ärFlört.
  • Haskel
    Bonnevier skrev 2012-12-22 19:43:50 följande:

Har införskafat mig ett nytt minneskort till kameran så nu har jag tagit mod till mig och tagit ett par bilder att dela med mig av. Något som jag inte trivs med är att brösten blivit enhel del mindre efter en liten viktnedång, annars så är jag relativt nöjd spec efter att 2 st barn har kommit ut från mig. Imponerande solbränna va?! ;)

Tack för ännu ett underbart bidrag. Jättefina former på rätt ställen. JättevackertSolig.
  • Haskel
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-22 21:03:12 följande:
    Du behöver inte skoja bort det, du är både snygg och sexig. Luva o spade hjälper inte, det syns ändå. Fast jag medger att sockorna kanske inte är det mest smickrande plagget.
    Tack för de fina orden!
  • Haskel
    fläta skrev 2012-12-22 21:20:26 följande:
    Haskel är så söt. Som den där killen i plugget som man visste var rolig men som blomstrade sent och som helt enkelt och sanningsenligt inte ville mer just då än att spela rundpingis fast man själv hyste heta tankar och bara såg pingisen som ett nödvändigt ont. 

Åh, så många Haskel jag tyckt om i mitt liv.  
    Är det möjligtvis så att du vet vem jag ärFlört? Det låter nästan såSkrattande.
  • Haskel
    Anonym skrev 2012-12-22 21:33:35 följande:

Ser förjävlig ut...har du ätstörningar?
    Vad har du för problem, åsiktfrihet, visst. Men dessa åsikter ber jag dig hålla för dig själv!!! Detta är en tråd för oss som gillar kroppar, och ser det sköna och vackra i alla kroppar. Alla är vi skapta olika, och alla är vi vackra på olika sätt.
    Det är nog dessutom dags att skaffa glasögon om du tycker Bonnevier ser anorektisk ut. Tänk dig dessutom för framöver, om det nu är någon anorektiker du säger så till, kan du förstöra enormt mycket för.
  • Haskel
    ascorbinsyra skrev 2012-12-22 22:48:46 följande:
    Drömmer Du kan inte bara klippa gräs du läckerbit! Solig

Flört
  • Haskel
    Anonym (Batterikatten) skrev 2012-12-22 22:53:18 följande:
    Haskel kan ju göra en hel kalender!
    Bara 10 månader kvar att fotaSolig
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-22 23:03:24 följande:

Haskel: Du förtjänar lite extra uppmärksamhet för dina härliga vinterbilder,   Humor är sexigt! Håller även med fläta i det hon skrev om haskel-killar!
    Tack för de väldigt fina varma orden, du smickrar migGlad.
    Jag är dock orolig att jag inte själv uppfattat innebörden av mitt eget namn här.  Beskrivningen passar perfekt på mig i min ungdom. Därför misstänkte jag även att Fläta kände igen mig. Men jag har aldrig hört om talas om "haskel-killar", finns det ett sådant uttryck el liknande 

• Haskel
    Anton Chigurh skrev 2012-12-22 23:59:13 följande:
    Det tycks som om damerna gillar bilder med inslag av snö, så jag tänker vara så fräck att jag kopierar mitt eget bidrag från en av årets jultävlingar här på FL, en tävling där temat var "snö".

Jag vann inte.

Men håll tilgodo :

"Motivet är förstås det vackraste som tänkas kan, men grejen är hur mycket jag offrade mig för att få den perfekta inramningen av ett superbt motiv. Det var 12 minusgrader när jag tog bilden. Jag fick ta 122 bilder innan jag var nöjd. Det tog nästan 2 timmar. Fatta vad jag står ut med för FL's damer skall få sitt lystmäte.

Motiveringen bör väl bli att ingen annan offrar så mycket som mig för att för en gångs skull avgå med segern i en tävling här på FL."

Mycket fin vältränad kropp i fin miljö, men kallingarna Anton. Lär av ett proffs vad tjejer gillar!!!
  • Haskel
    c89 skrev 2012-12-22 23:39:16 följande:
    170cm 107kg (rejäl fetma). Fick barn för 10 veckor sedan och håller nu på att gå ner rejält i vikt (får/kan inte amma pga mjölkallergisk bebis), inte för utseendets skull egentligen då jag inte direkt lider av att jag är fet och är frisk, pigg och stark ändå, men tänker att jag kanske inte alltid kommer vara i så god kondition jag är i nu om jag inte går ner.
    Det enda som sänker mitt självförtroende är mina bröst. Är man klädd såhär i mer heltäckande kläder ser de nästan ännu större ut och om man har urringat så glor folk elakt och tycker man "viker ut sig" osv, klär man sig i lösare plagg blir det "tält-effekt" och man ser ännu fetare ut än man redan är och då klagas det på det. Blir liksom inte rätt hur man än gör.
    Med kläder på ser du inte det minsta fet ut, möjligtvis lite mysigt mullig. En jättehärlig kropp med fina former. Tack för ditt vackra bidrag till att göra den här tråden så braSolig
  • Haskel
    Anonym skrev 2012-12-23 00:05:01 följande:
    Mnja hur ser jag ut? Jag hatar min kropp just nu! Som mest har jag vägt 117 kg. Gick ner till 65. Men sen fick jag barn och väger idag hemska 84 kg. SKA ner till 65 igen.
    Av det man ser, finns iaf inget att hata, det behöver man aldrig göra. Jag tycker din kropp ser väldigt fin och vacker ut. Jag skulle säga att du är attraktiv, med den kroppen och det vackra ansiktetFlört.
  • Haskel
    Anonym (vackert) skrev 2012-12-23 00:54:15 följande:
    Den här bilden gör mig glad, den ger mig lite Stig Helmer, Sällskapsresan vibbar av nån anledning Glad
    Hoppas du inte tar illa upp Haskel du har verkligen bjudit mycket på dig själv i den här tråden självdistans är en god egenskap.
    Jag tar absolut inte illa upp, snarare tvärt om. Att göra människor glada, är det som gör mig själv glad. Jag bjuder gärna på mig själv, då jag inte skäms för mitt yttre. Men jag tar inte heller mitt yttre på så stort allvar.Men jag har inte heller kunnat låta bli att bli smickrad för en del fina kommentarerSkämsSkrattande.
  • Haskel
    Anonym (God jul) skrev 2012-12-23 00:52:33 följande:

Tack för den Julklappen, jag blir fortfarande häpen över hur glad jag blir varje gång jag ser en kvinnokropp. Finns det något så vackertGlad??? Gillar särskilt när någon vill bjuda på sig själv på ett utmanande sätt, som duGlad
  • Haskel

Jag har just läst igenom dagens händelser, och betraktat alla vackra människor, främst då kvinnor. Håller med LILLE BIRGER om att kvinnor är väldigt mycket vackrareFlört. Har sjäv varit sjuk idag, och inte orkat läsa/skriva eller bidra med egra bilder. Men jag vill tacka för alla bilder och trevliga inlägg. Då morgondagen är fullbokad, måste jag säga, på återhörande den 25:e.

En riktigt GOD JUL önskar jag er alla.

Kramar Haskel (Puss till alla kvinnorKyss)   

Svar på tråden Helkroppstråden