Inlägg från: Alltid Daph |Visa alla inlägg
  • Alltid Daph

Helkroppstråden

A82 skrev 2012-12-20 21:05:15 följande:
    vilken härlig bild, fin kropp :)

Tack! Min sneda höft till trots, hade problem med den då. Är på Bondi Beach där. =)
  • Alltid Daph
    Tom Araya skrev 2012-12-20 21:10:33 följande:
    Just på din senaste bild ser det faktiskt ut som att du är...ehm...skitnödig....är et höften det?

Åh, nu började jag skratta. Ja, min höft är iofs lite sned konstant, det är något muskulärt tydligen, men just då var den väldigt sned. Fick gå i sjukgymnastik för det.  
  • Alltid Daph
    Tom Araya skrev 2012-12-20 21:12:51 följande:
    Det är inte höfterna som är breda (mer än normalt för en kvinna), det är din midja som är oerhört smal. Solig
    O tack. Har alla års magträning alltså lönat sig. Skrattande
    Tom Araya skrev 2012-12-20 21:16:59 följande:
    Rassel, rassel, så hade A82 x antal hundra meddelanden i sin inbox....
    ...ett eller 10 hade varit från mig om jag inte redan dejtade en kvinna. Flört

Det här är en ypperlig raggtråd! Den som är på jakt kan lägga upp en finbild på sig själv och potentiella pertners kommer rusande! =)
  • Alltid Daph
    lilletrille skrev 2012-12-20 21:25:37 följande:
    Men du, alla som är intresserade av ragg borde märka sina bilder på ett visst sätt. Något som signalerar att man är tillgänglig. Eller förstör det trådens syfte på något sätt kanske?
    Den ändrar inriktning förstås, men fortsätter att vara en feel good- tråd med bara snälla deltagare. Det är som det där förslaget med tunnelbanan, att alla singlar skulle sitta i första vagnen. Man kommer ändå dit man ska, men med en eventuell bonus. =)

Om man sätter en blomma under sin bild är man tillgänglig, deal? 
  • Alltid Daph
    A82 skrev 2012-12-20 21:28:58 följande:
    Mitt hjärta tillhör redan min ungdomskärlek och det är bara han jag vill ha. 
    Så jag tittar gärna på andra, av båda kön, men finns inte mer intresse. 
    Kan du inte få honom..?
  • Alltid Daph
    A82 skrev 2012-12-20 21:35:18 följande:
    Delvis, men vi kan inte få våra liv att gå ihop just nu Rynkar på näsan
    Låter iaf som att det finns hopp om en framtid. Vi i The tråd of love håller tummarna för dig!
  • Alltid Daph

Hittade den här gamla saken som jag brukade ha som pressbild när jag var medlem på Singelty! Those were the days.
  • Alltid Daph
    lilletrille skrev 2012-12-20 21:48:41 följande:
    Jo, fast jag vet inte om jag gillar det. Min fantasi är alldeles för livlig, och jag kan inte sluta tänka på svarsalternativ för min första fråga.
    Missförstå mig inte, jag gillar nakna kroppar, men vissa bilder vill man inte ha i sitt huvud såhär nära läggdags..

Jag tänker mig att man binder bandet runt sin panna a la Björn Borg!
  • Alltid Daph
    lilletrille skrev 2012-12-20 21:52:30 följande:
    Mitt förslag är betydligt värre

Ja, det kan jag tänka mig! Men släng upp en bild till. Jag vet att du har fler...Flört
    A82 skrev 2012-12-20 21:54:50 följande:
    håller med!!
    Jag har lagt upp fem..! din tur nu. =)

Svar på tråden Helkroppstråden