Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

Anonym (Loveheart) skrev 2012-12-20 08:56:36 följande:

............. och moderator verkar vilja visa sin Flört
    Ja, och när fan skall du skicka mig ett PM, Love ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Anonym (Loveheart) skrev 2012-12-20 09:05:26 följande:

Säg vad du vill ha av mig så fixar jag det

. Ett PM med vad?????
    Du skall få hjälpa mig med å bedöma en sak.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Lady Namárië skrev 2012-12-20 09:03:10 följande:
    Då får du nog bita i det sura äpplet och ta på dig stringen, Anton.
    Fan....
  • Anton Chigurh
    Anonym (Loveheart) skrev 2012-12-20 09:24:05 följande:
    Kan inte inboxa digFoten i munnen!!
    Nu kan du, Love.

( Går iofs alltid inboxa en medlem, även om pressen är stängd ).  
  • Anton Chigurh
    A82 skrev 2012-12-20 09:52:45 följande:
    Jag kan säga att jag innerst inne är ganska stolt över mej för jag har kommit så långt som jag har. Har hittills lyckas gå ner 30 kilo och jag har en bit kvar för att få den kropp jag vill ha. 
    Men eftersom jag nu är ensamstående med 5 barn har jag ingen tid alls att avvara för träning. Inte mer än det vardagliga.
    Så stolt är jag men inte nöjd.

Så här såg jag ut för 16 månader sen. Visserligen gravid i 9 månaden men såg lika dan ut efter.....

Så här såg jag ut för 4 månader sen, höggravid igen men har lyckats gå ner 15 kilo. Då kan ni tänka er.....

Så här ser jag ut idag. - 30 kilo sen klumpen på bild 1 kom ut.
    Som sagt. Jag är stolt över vad jag lyckats prestera men jag har en bit kvar.

FAN va bra jobbat, 82:an, grattis som satan alltså, och du ser redan riktigt attraktiv ut, kan bara inbilla mig fortsättningen...Glad

• Anton Chigurh
    Putt B skrev 2012-12-20 11:15:15 följande:
    Blir en lång dag ;)
    Jävligt lång.....
  • Anton Chigurh
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-20 11:00:47 följande:
    Jag ska fundera på det under dagen. Jag vill nog göra det egentligen. Kommer kanske en bild under dagen/kvällen.
    Om jag lägger upp, kan fanimej du också. Så det så....

Här är bara snälla mänskor. 
  • Anton Chigurh
    Alltid Daph skrev 2012-12-20 11:18:56 följande:

Åh, herregud vad posigt allt är. Där kommer jag verkligen få äta upp vad jag sagt om fåniga poser. Men jaja, bered er på hud.
    Knappast, vi kommer älska dig oavsett, Daph. Det kan du vara fan så säker på....
  • Anton Chigurh
    Putt B skrev 2012-12-20 11:28:08 följande:
    Haha...  ingen risk här du..
    Nä, inte här heller....
  • Anton Chigurh
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-20 11:27:04 följande:
    Ja, lägger du upp så lovar jag en bild på mig också

Att ni är snälla här i tråden har jag förstått, nästan förvånad att det finns så snälla människor på FL Det är en härlig tråd verkligen!
    Jag jobbar på det, tro mig, det hänger dock inte enbart på mig, därav dröjsmålet....
Svar på tråden Helkroppstråden