aehakan1 skrev 2013-01-13 00:03:18 följande:
Vill bara säga att alla är jättefina på alla sina kort :)) och jag förstår dom som skriver att det är inte några standard kroppar som visas upp här . Om det vore så då skulle vi nog se både fler bristningar och celluiter , slapp hud och häng bröst, sladdriga magar . Rätta mej om jag har fel men dom flesta som hänger här på familjeliv har fått barn ( kvinnor ) eller ?? Många ser ut att ha klarat sej väldigt bra , men vi vet ju alla att övervägande har inte den turen och vart är kort på dom ? Inte en enda av dom dom vågar lägga ut nåt kort på sej . Jag kan bara gratulera alla som klarat sig och lägger ut kort på sej och komplimangerna haglar .. Önskar jag vore en av er men, så är inte fallet . Jag har levt i 20 år med en mage som liknar helvetet på jorden , tränat som en galning då man trodde att det skulle hjälpa!! Men icke sa Nicke .., efter 20 år la jag mej under kniven , betalat själv och för min egen skull !!!!! Haft fin kropp för övrigt och aldrig fått några klagomål av mina män ( ni är helt underbara många män !!!!) men tyvärr man måste tycka om sig själv ... Och det gör jag i dag . 43 år och tre barn ... Och efter 20 år i helvetet mår jag bra :)) men nä inget kort får ni ... Ville bara berätta om dom som inte har tur .., men jag måste ge alla män och kvinnor som lägger ut bilder på sig sig själv en eloge , ni är modiga och stolta och jättefina !!! Så inte att jag vill klanka ner på nån , tycker det är kul att titta på er :))
Nu gissar jag, lite spontant här, att din mage aldrig har varit från Helvetet. Allt är ju eg relativt. Och om du kikar på kommentarerna som serveras tillsammans med många av bilderna så är det osäkra kvinnor (kanske män också, jag minns inte) som tror att deras kroppar inte duger. Vilket de naturligtvis gör. Jag tror att det finns många som sitter och läser tråden, tänker att de inte duger och kanske suckar lite för att alla i tråden är så "snygga". Så klart kan jag ha fel här men just dessa människor ser förmodligen inte alls ut som de gör i det egna huvudet.
De som har en kropp som ser annorlunda ut efter ett par ungar har också postat i tråden här och där. Jag vet inte, men det är nog ganska få damer (även om de finns) som ser exakt likadana ut efter som innan de varit gravida. Men det betyder ju inte att man inte kan vara fin efter.