Inlägg från: Scarlet 0007 |Visa alla inlägg
  • Scarlet 0007

Helkroppstråden

Whoopa skrev 2013-01-12 09:06:40 följande:
    Nyvaken Whoopa! Undrar hur man lägger upp bilder från tfn/surfplatta!? Har ju ngr fina nytagna morgonbilder att dela! :)
    Maila bilden till dig själv direkt från mobilen. Sött dig vid datorn, öppna mailen, spara bilden och lägg upp den här.
  • Scarlet 0007

Åh, ser att du fixat det, Whoopa.

• Scarlet 0007
    comp skrev 2013-01-12 10:24:52 följande:
    Härlig tråd med massa härliga kroppar :)
    får ge ett bidrag innan kampen mot snön fortsätter :P

Stiligt!
  • Scarlet 0007
    aehakan1 skrev 2013-01-13 00:03:18 följande:
    Vill bara säga att alla är jättefina på alla sina kort :)) och jag förstår dom som skriver att det är inte några standard kroppar som visas upp här . Om det vore så då skulle vi nog se både fler bristningar och celluiter , slapp hud och häng bröst, sladdriga magar . Rätta mej om jag har fel men dom flesta som hänger här på familjeliv har fått barn ( kvinnor ) eller ?? Många ser ut att ha klarat sej väldigt bra , men vi vet ju alla att övervägande har inte den turen och vart är kort på dom ? Inte en enda av dom dom vågar lägga ut nåt kort på sej . Jag kan bara gratulera alla som klarat sig och lägger ut kort på sej och komplimangerna haglar .. Önskar jag vore en av er men, så är inte fallet . Jag har levt i 20 år med en mage som liknar helvetet på jorden , tränat som en galning då man trodde att det skulle hjälpa!! Men icke sa Nicke .., efter 20 år la jag mej under kniven , betalat själv och för min egen skull !!!!! Haft fin kropp för övrigt och aldrig fått några klagomål av mina män ( ni är helt underbara många män !!!!) men tyvärr man måste tycka om sig själv ... Och det gör jag i dag . 43 år och tre barn ... Och efter 20 år i helvetet mår jag bra :)) men nä inget kort får ni ... Ville bara berätta om dom som inte har tur .., men jag måste ge alla män och kvinnor som lägger ut bilder på sig sig själv en eloge , ni är modiga och stolta och jättefina !!! Så inte att jag vill klanka ner på nån , tycker det är kul att titta på er :))
    Nu gissar jag, lite spontant här, att din mage aldrig har varit från Helvetet. Allt är ju eg relativt. Och om du kikar på kommentarerna som serveras tillsammans med många av bilderna så är det osäkra kvinnor (kanske män också, jag minns inte) som tror att deras kroppar inte duger. Vilket de naturligtvis gör. Jag tror att det finns många som sitter och läser tråden, tänker att de inte duger och kanske suckar lite för att alla i tråden är så "snygga". Så klart kan jag ha fel här men just dessa människor ser förmodligen inte alls ut som de gör i det egna huvudet.

De som har en kropp som ser annorlunda ut efter ett par ungar har också postat i tråden här och där. Jag vet inte, men det är nog ganska få damer (även om de finns) som ser exakt likadana ut efter som innan de varit gravida. Men det betyder ju inte att man inte kan vara fin efter.
  • Scarlet 0007
    hösthjärta skrev 2013-01-14 19:16:23 följande:

Men vad tycker alla om när mina kilon svallar förbi? Blir de äcklad? Driver de med mig?
    Tack för såna inlägg som dina!!!Kyss     
    Vad man tycker? Man tycker oftast ingenting. Om personen verkligen är stor så tänken jag att han/hon är stark. Alltså inte att han/ hon kan lyfta tunga vikter utan att det verkar som att han/hon har en vilja av stål och att denne gör en investering i sin framtid.
  • Scarlet 0007
    niceelinice skrev 2013-01-14 19:28:17 följande:

Tack. Ja, den sitter riktigt snyggt på irl också =) Märket på klänningen är "Dry Lake"
    Bra tips. Killade på Nelly och där finns det många fina klänningar från det märket.
  • Scarlet 0007
    niceelinice skrev 2013-01-14 19:52:07 följande:
    Ja, jag har många klänningar därifrån...kan aldrig bara köpa en Flört
    Skål
  • Scarlet 0007
    lille Birger skrev 2013-01-30 12:16:52 följande:
    Haha, du kan få låna honom för en natt! Nalle

Kalasjnikovs automatkarbiner är på tok för stora för honom. Han når inte runt vapnet med sina korta armar.

Så det får bli en bild med en Ingram istället:

Måste säga att det var väldigt finurligt av nallen att använda saltpaketet som stöd!

Mwaaahahaha! Bäst idag!
  • Scarlet 0007

Tråkigt att så många bilder tagits bort här..

• Scarlet 0007
    Clownensglädje skrev 2013-04-13 22:25:49 följande:
    Det var inte mycket slimmade tjejer här ...
    Mja, tycker det finns en hel del.
  • Scarlet 0007
    Anonym (???) skrev 2013-05-15 19:33:06 följande:

Har jag skrivit nåt elakt? Jag anmäler aldrig. Men det är ju inte kul att sitta och gnälla i en tråd där ingen blir upprörd..
    Jag lovar också att bli upprörd. Helt GALEN!! Skrikandes
  • Scarlet 0007
    Anonym (nn) skrev 2013-06-09 11:59:02 följande:
    Bara för att hon är tjock måste man hitta något för att ge henne en komplimang, ja det är smörigt, och ja, du smörar.

Hur tänker du nu? Att bara gör att man inte är smal som Heidi Klum så är man ovärdig en komplimang för det är inte möjligt att det finns något snyggt hos en person som inte är megasmal? Så sällsynt inskränkt. Man kan väl ha fina ögon, fötter, axlar eller lillfingrar oberoende av resterande kropp. Skärp dig lite och höj blicken.
  • Scarlet 0007

Men du har ju inte givit svar på några frågor? Är det alltså korrekt uppfattat, att om någon inte är smal så är det omöjligt att det finns något vackert alls med den personen?

Anonym (nn) skrev 2013-06-09 00:46:53 följande:
    Varför då? För att kamoflera faktum att hon är tjock och behöver gå ner i vikt?

Anonym (nn) skrev 2013-06-09 01:23:17 följande:
    Jag har inte sparkat på henne, har bara svarat på era kommentarer. Tycker det är så genomskinligt när man ska överösa folk med komplimanger när man innerst inne tycker att personen är fet. Ok att säga, bra jobbat fortsätt så, men att säga vackert axelparti, vackert lillfinger, vackert ögonbryn...vad fan....smöret rinner genom hela tråden.

• Scarlet 0007
    Xtrastark skrev 2013-06-19 12:17:01 följande:
    Alla här verkar ju gilla hur fet eller smal man än är. ÅÅÅÅÅ SÅÅÅÅ SEXIG... Bara för att få se lite hud.... Killarna här inne säger precis vad som helst för att få se lite naket.. Patetiskt.
    När jag hör ordet feminism, osäkrar jag min luger.

Ja. För det är verkligen ASSVÅRT att hitta naket på nätet annars. En sån här tråd är det enda sättet. Finns inga alternativ, bara att hiva ut komplimanger allt man orkar, annars är risken överhängande att man sitter där med sin laptop i sin lägenhet och aldrig någonsin mer i livet kommer man att få se lite hud. Eller? Är det så du tänker?
  • Scarlet 0007
    Ermenegildo skrev 2013-06-19 17:09:06 följande:
    Precis min erfarenhet. Jag har snart letat igenom alla internets trädgårdsforum och har inte hittat annat än lite explicita bilder på azaleor och penséer. Extremt frustrerande när man är på jakt efter lite tuttbilder.
    Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu

Asjobbigt. Men vi måste alla den vägen vandra, tydligen.
Svar på tråden Helkroppstråden