Helkroppstråden
Kul tråd och då ska väl jag inte vara sämre nu när man sett så många vackra kroppar!! Här har ni ialf en 2 barns mamma, inte jätteung, men i sina bästa år! God Jul på er!
Skulle vilja se helkroppsbild på fler män här
Åh, låt Mutter vara butter och låt tråden fortsätta i samma härliga anda som innan!
Detta ska vara en trevlig tråd. Det var i alla fall min intention. Ett album med bilder som visar att alla faller någon i smaken och att den personen kan få höra det. Jag lade den under Sex & sånt för att jag räknade med att medlemmar som inte vill konfronteras med andras kroppar (eller som tycker att det är moraliskt antastligt att andra visar bilder av hur de ser ut) lätt skulle kunna undvika den.
Jag borde ha snitslat banan bättre för dem som nu ändå blivit upprörda och mot sin vilja tillbringat lång tid i tråden med att utsätta sina ögon och sin högtstående moral för dubiösa andra. Av respekt för Mutter och hennes partner kommer jag hädanefter att duscha med kläderna på. Se det som ett försök att göra bot och bättring. Eventuellt kommer jag också att censurera mina drömmar.