• Tom Araya

Helkroppstråden

Nyfiken gul skrev 2013-09-22 20:40:45 följande:
    Söndagens utsikt....

Vid snabb anblick vart jag osäker på om det var rumpa eller tuttar jag såg Drömmer....ta det som en komplimang....formerna är underbara i vilket fall som helst! Solig
  • Tom Araya
    Anonym (Zoo) skrev 2013-09-22 21:12:21 följande:
    Vilka brudar vi har i trådenSkrattande... NN, KMP,NG,Morriiss ...........och Pilen ska vi inte prata om Tungan ute.

Tack Glad!
    Vilken Pil i tråden är en brud? Drömmer
  • Tom Araya
    Clownensglädje skrev 2013-09-23 22:16:34 följande:
    Helkroppstråden på familjeliv= Samhällets soptipp...
    Det är därför man finner dig här då!? Obestämd
  • Tom Araya
    Anonym (Allie) skrev 2013-10-10 13:45:55 följande:
    På denna regniga dag har jag nu suttit och kollat igenom tråden efter ett tags uppehåll. Och som vanligt är ni så fina allihop ! {#emotions_dlg.flower}

Du är inte dum du heller. Flört
  • Tom Araya
    straight arrow skrev 2013-10-12 13:51:55 följande:

Det finns många som har skrivit: tänk om jag vågade lägga upp en bild, nej jag vågar inte, tänk om nån känner igen mig, tänk om ingen tycker jag är fin. Att trotsa de tankarna och de som klankar ned på allas utseende, det är modigt.
  • Tom Araya
    småsugen skrev 2013-10-12 18:12:36 följande:
    Håller med dig där
    Jag bävade ganska länge innan jag vågade - eftersom jag inte ser ut som idealtjejen dårå... 
    Vems idealtjej?Drömmer

Vet inte om man kan kalla det ideal men du passar min smak rätt bra. Flört
  • Tom Araya
    småsugen skrev 2013-10-12 21:16:48 följande:

Tycker själv att jag är för mullig, och får känslan av att de flesta föredrar smalare Kul att du gillar det
    Du är attraktiv i mina ögon (tror inte jag är ensam om det). Vill gärna se mer av dig.Flört
  • Tom Araya
    Anonym (lillajag) skrev 2013-10-14 12:19:48 följande:
    En fråga till alla i tråden;
    Är jag för smal? Ser det ut som om jag skulle ha ätstörning??

Vill ha ärliga svar från er
    Kram:)
    Smal är du helt klart men inte FÖR smal för att se hälsosam och attraktiv ut (även om JAG föredrar lite grövre).
    Du har även fantastiska former för att vara så smal, fyllig och fin rumpa och fantastiska bröst.

• Tom Araya
    Fenina skrev 2013-10-14 12:49:45 följande:
    Lite tuttar på en Måndag kan ju aldrig skada. Kanske till och med lyckas skaka liv i Clownens glädje... 

....om inte så kanske någon annan kan glädjas åt att jag ligger och pluggar med rumpan i vädret
    Får mig att tänka på hon som PLUGGADE i dubbel bemärkelse oc även rumpan var inblandad är...
  • Tom Araya
    Fenina skrev 2013-10-14 12:59:19 följande:
    Hahaha... say what? Detta har jag missat... 
    En liten speciell men alldeles sann historia jag kan berätta vid tillfälle....Flört
Svar på tråden Helkroppstråden