• Anonym

Helkroppstråden

Inte särskilt porrigt men vi sparar den med. Tack! Skål

• Anonym
    Anonym skrev 2013-04-10 14:02:58 följande:
    Inte särskilt porrigt men vi sparar den med. Tack! Skål
    Ah men hon är ju nästan 40 lotusen... Hon vill ju gärna att man ska tro hon är 25 så låt henne tro det
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-04-10 14:19:26 följande:
    Ah men hon är ju nästan 40 lotusen... Hon vill ju gärna att man ska tro hon är 25 så låt henne tro det
    Ja om jag hade varit intresserad av henne så Kroppen är snygg och bilderna är fina, resten är inte särskilt intressant.
  • Anonym
    Fröken reserverad skrev 2013-04-10 14:44:37 följande:
    Svartsjuka eller avundsjuka är så klädsamt. .

Perfekt att du och alla andra anonyma gömmer er bakom det faktum att det inte går att spåra er.

Gratulerar till bitterheten.

Jag förstår inte riktigt, är det så att man är svartsjuk avundsjuk och bitter om man tycker att en person är ointressant?
  • Anonym
    lotus1301 skrev 2013-04-10 15:07:46 följande:
    Sällan man bryr sig så mycket om något som är så ointressant .

Bryr sig om bilderna ja Det är väl vad tråden handlar om, bilderna och kropparna.
  • Anonym
    lotus1301 skrev 2013-04-10 15:17:41 följande:
    Hade du tyckt jag var lika "onitressant" att kommentera om jag hade varit ordentligt överviktig, man och haft ett IQ lika med 0???

Spela roll, det är bilderna som räknas. Inget annat.
  • Anonym
    lotus1301 skrev 2013-04-10 15:24:28 följande:
    Tydligen inte då du gång på gång blandar in min ålder, personlighet osv.

Oh no, that wasn't me. Det finns flera anonyma här. Jag skrev bara att ålder och personlighet är ointressant, det är bilderna som är intressanta. Eller hur?
  • Anonym

Vem är det som har sparat alla bilder på nakna kroppar här då? Jag vill pm:a denne och få tillgång till bilderna... Har funderat på att starta en blogg....

• Anonym

Jag vill veta vad som hänt med den slutna bildtråden?? Är det lönt att ansöka eller är det samma personer som hänger i den som innan? 

• Anonym
    Blueblood skrev 2013-04-10 15:42:34 följande:
    Kan meddela herrn att den numera enbart består av bilder på erigerade penisar.
    Jag är faktiskt kvinna
    Jaha..är det några snyggingar då eller är det bara gubbar som inte får nåt hemma typ? 
Svar på tråden Helkroppstråden