• Anonym

Helkroppstråden

Anonym (tjockis) skrev 2013-04-09 22:10:58 följande:

Men om man väljer att dela bilderna i en sluten (!) grupp på ett forum, är det ju rätt ruttet att föra dem vidare till ett annat.. Då har man ju inte fått valet att dela med sig eller inte ;) Då spelar det ingen roll hur kommentarerna går på det "andra" stället :P
    Har man inte valet om man vill dela med sig alls eller inte? Det är internet, man vet inte vad som händer med ens bilder och information och "stamtavla" när man väl klickat på Posta inlägget och det hamnar bland ett gäng främlingar. Vill man ha kontroll över sina bilder så får man göra något annorlunda. Det är inget ruttet med det, share the wealth.
  • Anonym
    lotus1301 skrev 2013-04-10 08:35:27 följande:
    Om Anonym slutade förstöra denna sköna tråd skulle det kännas roligare att lägga ut bilder och låta dem ligga.

Vilken anonym har förstört denna tråd hur?
  • Anonym
    Tom Araya skrev 2013-04-10 09:37:13 följande:
    Att den som lägger upp "får räkna med spridning" innebär inte att det är okej och att du kan försvara olovlig spridning med det.

Man kan ha helt andra syften med vad man lägger upp och samtidigt sakna förmågan till att hindra spridning.

Desto större anledning att tänka sig för innan man lägger upp och delar med sig av information kan man tycka.
  • Anonym
    Blueblood skrev 2013-04-10 10:29:39 följande:
    Trist. Ville se lite fylliga bröst och läcker stjärt.

Det är fina sillisar det
  • Anonym
    NOEL75 skrev 2013-04-10 10:31:00 följande:
    Vad har du för användarnamn?? Vi borde ju känna varandra om du var i den gamla bildtråden eller?

Man kan ju tycka det
  • Anonym
    NOEL75 skrev 2013-04-10 10:42:04 följande:
    Japp, det vore grymt om du kunde skriva någon gång när DrJekyl är offline så jag kan ta  bort den stackarn från min radar!! 

Jag håller nogsamt koll på när doktorn är online såklart
  • Anonym
    NOEL75 skrev 2013-04-10 10:52:59 följande:
    Det är bra! Då kan du väl komma med dina kommentarer när han är offline nästa gång så behöver jag inte fundera på om du är DrJekyl... Eller är det så att du är Dr?

Vad spelar det för roll vem jag är? Det förändrar inget i sak. Jag är Anonym
  • Anonym

Hur kommer det sig att ni som var så flitiga anhängare i den slutna tråden har börjat hänga här där alla kan se er? Har det blivit tråkigt i slutna bildtråden så ni måste ut och ragga uppmärksamhet i den öppna delen av forumet?
    Det börjar ju bli samma tråk som i den slutna tråden, bara lotus, noel samt mattias som har nån intern grej ihop som de tydligen måste visa upp för resterande flare....
    Kan ni inte ta det i era inboxar ist? 

• Anonym
    NOEL75 skrev 2013-04-10 11:03:02 följande:
    Ja varför är du det när folk bara stör sig på det? Var dig själv istället och stå för vad du skriver. Då slipper du även riskera att allt som skrivs under "anonym" kopplas till dig.

Hela den här diskussionen känns så onödigt. Att inte vara anonym skulle motverka syftet med att vara anonym. Jag står för vad jag skriver som anonym, annars hade jag inte varit anonym.
  • Anonym
    DrJekyl skrev 2013-04-10 11:20:57 följande:
    Blanda inte in mig i erat snack är du snäll :)

Schhh.. jag tror han raggar på mig. Eller dig
Svar på tråden Helkroppstråden