• Anonym

Helkroppstråden

Har min tråd det bra? Stämningen god, människorna trevliga?

• Anonym
    Philipsson skrev 2013-04-09 17:25:13 följande:
    Lotus är stekhet.
    för att vara 35 kanske...
  • Anonym
    Blueblood skrev 2013-04-09 16:44:06 följande:
    Lotus? Hon gick och gömde sig nu, hon skäms.
    Går du med i den slutna bildtråden så får du se lotus snippa också  
    Det var så innan iaf, när jag var medlem där. 
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-04-09 18:00:20 följande:
    Går du med i den slutna bildtråden så får du se lotus snippa också  
    Det var så innan iaf, när jag var medlem där. 
    Eller hittar rätt person att pm:a som kan tänka sej att "läcka" muttbilden. Yeah, yeah. Kräks
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-04-09 18:04:57 följande:
    Eller hittar rätt person att pm:a som kan tänka sej att "läcka" muttbilden. Yeah, yeah. Kräks
    Eller gå med i ett annat forum där bilderna och all annan info läggs upp kontinuerligt Drömmer
  • Anonym
    Anonym (tjockis) skrev 2013-04-09 20:46:09 följande:

Ska vi gissa själva och bara välja ett forum eller?? Vad är vitsen med en sån grej? Är det verkligen ett stort intresse utanför fl (eller bildgruppen) för bilderna?? Nu är jag trög igen känner jag..
    Man får inte göra reklam här för andra forum. Men inboxa rätt person så får du en invite Drömmer Det är alltid stort intresse för äkta amatörbilder med tillhörande info Flört
  • Anonym
    Tom Araya skrev 2013-04-09 20:58:38 följande:
    Får man inte?

Det har gått bra förut. Vill du lägga upp mer vågat än vad som tillåts i de öppna forumen på FL ska du söka dig till
    Mina bilder
    Länkar till andra, externa, forum med sexuellt innehåll har tidigare tagits bort med den motiveringen. Tack men jag behöver inte söka mig dit Drömmer
  • Anonym
    NOEL75 skrev 2013-04-09 20:59:10 följande:
    Tillhörande info?? Tänker du på stamtavla anon??
    Jamen precis! Stamtavla, ålder, och sånt..
  • Anonym
    Anonym (tjockis) skrev 2013-04-09 21:28:31 följande:

Jag inboxar ingen, jag blir inboxad.. ;) Vill inte se på nåt annat forum, har ju redan sett allt i trådarna ;) Förstår bara inte "grejen" med att lägga ut dem nån annanstans.
    Fler får ta del av godsakerna?
  • Anonym
    Anonym (tjockis) skrev 2013-04-09 21:34:57 följande:

Iofs också en synvinkel.. Men jag tycker nog det är lågt när personerna i fråga inte får vara med och bestämma huruvida de vill dela med sig av the goodies till fler, eller inte ;)
    Javisst! Man har alltid valet om man vill posta eller inte, kanske borde man ta det i inboxen om man inte vill dela med sig till andra? De flesta kommentarerna är väldigt uppskattande iaf.
Svar på tråden Helkroppstråden