• Anonym

Helkroppstråden

pink dolly skrev 2013-04-05 08:53:29 följande:
    Jag har faktiskt bara en, den andra är förlovningsring.

Bara EN man? Då fattar jag att du hänger här
  • Anonym
    Amys skrev 2013-04-06 11:16:10 följande:
    Skulle tippa på att personerna i fråga har för mycket fritid och för lite sexliv{#emotions_dlg.djavulsk}Flört
    Gäller inte det alla som postar här inne? För mycket fritid och för lite sexliv och bekräftelse?
  • Anonym
    lotus1301 skrev 2013-04-06 11:34:00 följande:
    Om du skulle ha möjlighet att titta in i den slutna tråden skulle du se att de flesta av oss har ett blomstrande och händelserikt sexlivSkrattande
    Har sett bilderna på ett annat ställe Nej de flesta av er har inte det, men någon enstaka har det
  • Anonym
    Anonym (Kille) skrev 2013-04-06 14:48:40 följande:
    Lol, tolka det som att du har en fantastisk kropp som gör oss killar tillfälligt sinnesförvirrade...! Tungan ute
    PS: Kan jag få PM:a dig...?

Anonym raggar på Anonym
  • Anonym
    Anonym (50+) skrev 2013-04-06 23:38:09 följande:

Skitsnygg!
    Varför skriver du anonymt när du har ditt nick(?) som vattenmärke på bilderna?  
  • Anonym
    röderaff skrev 2013-04-07 12:06:11 följande:
    Fantastiskt bra jobbat! Man kan inte tro att det är samma person - supersnygg ju!

Ytterligare ett exempel på att en tjej måste vara smal för att vara snygg.
  • Anonym
    lotus1301 skrev 2013-04-07 20:56:39 följande:

Åssååååå....skrevar vi lite...
  • Anonym
    Amys skrev 2013-04-08 07:28:05 följande:
    Man behöver inte vara smal för att vara snygg. Däremot behöver man gå ner i vikt om man är väldigt överviktig, för att minska risken för sjukdomar som kan komma vid fetma. För sin egen hälsas skull alltså. 
    Känner man sig fin och attraktiv, oavsett vad vågen säger, så syns det utanpå. Hållning och självförtroende kommer man långt med. 

Finns ingen som har kommenterat att hon var snygg innan viktenedgång. Däremot många som kommenterat hur snygg hon är nu.
  • Anonym
    Amys skrev 2013-04-08 07:41:26 följande:
    Men det var inte därför hon la in bild här, för att man skulle kommentera "förebilden". Det var givetvis för att få feedback om sin viktnedgång och det är precis det hon har fått. Och det förtjänar hon. 

Sluta förstöra tråden nu. Negativa människor är inte välkomna här. Du får helt enkelt starta en egen tråd där du kan diskutera med andra om detta ämne. 

Jag har inte kommenterat varför hon la in bild eller inte, utan konstaterar bara att de flesta anser att smal=snyggt.
  • Anonym
    Anton Chigurh skrev 2013-04-08 09:44:32 följande:
    Snyggt, Amy...snyggt, snyggt, snyggt.

Tönt,tönt,tönt
Svar på tråden Helkroppstråden