• Gaskarl

Helkroppstråden

Anonym (JP) skrev 2023-07-20 10:42:24 följande:
    SpaderKung85 skrev 2023-07-19 22:33:57 följande:
    Vilken fin ?hylla?! Ser väldigt inbjudande ut ;)
    Tack så mycket till er båda två.

Väldigt avslappnad. Försöker få semesterkänsla och klä mig i sommarklänning trots kallt och regnigt väder. Tack för den fina komplimangen. 

jesperW skrev 2023-07-20 00:28:59 följande:
    Härlig bild! Lockande att sakta vilja dra ner blusen och få fram ett av dina tillsynes perfekta bröst😊

Tack så mycket! Perfekta är de absolut inte men de skulle kunna behöva luftas ändå.

Måste ju passa på när ändå tillfälle ges att komma med önskemål. Sexigaste bilden tycker jag är när man ser mage, bröstkorg och ner över k*ken men med en hand framför då. Både för att följa FLs regler såklart men också för att det är lockande och frustrerande på samma gång. Man vill se mer.. Och jag är väldigt svag för just bilder på mage/bröstkorg.

Funkar detta.
  • Gaskarl
    Mrs Okänd skrev 2023-07-22 12:48:05 följande:
    Jag säger: Det funkar! (hm, var detta en Dr Alban -mitation som dök upp i mitt huvud)
    Tackar ödmjukast..Skrattande
  • Gaskarl
    1 Lola Montez skrev 2023-07-23 08:06:14 följande:
    Guuud ja vad det funkar 🥰
    Du är fin..
  • Gaskarl
    Anonym (Skatan) skrev 2023-07-23 13:21:00 följande:
    OM det funkar!?
    Jadå alla dagar i veckan 💕👍
    Tjena fining, hur lever livet i sommaren? Blir alltid lika glad att se ditt nick, och bilden både gläder och väcker..
  • Gaskarl
    Anonym (Skatan) skrev 2023-07-23 13:31:31 följande:
    Hej på dig !
    Är det sommar? Här har det mesta av semestern regnat bort och imorgon är det dags att rätta sig i ledet och börja jobba igen. 😊
    Trevligt att en bild kan skapa sköna tankar.
    Har inte varit här inne på evigheter så jag kan ha missat någon bild av dig, kanske 😟
    Hoppas du har det fint 💕
    Ja, det vet du väl, att en bild kan kittla fantasin..Hm, där jag bor har det varit lite väl torrt i år..Men jag har jobbat hela sommaren, inte badat i havet ännu..
  • Gaskarl
    Anonym (Evilina) skrev 2023-07-23 13:48:12 följande:

Tycker ni om genomskinligt? Flört

Äntligen en rejält härlig bild på fina underkläder. Och fint under också. Tack 
  • Gaskarl
    Anonym (Skatan) skrev 2023-07-23 13:31:31 följande:
    Hej på dig !
    Är det sommar? Här har det mesta av semestern regnat bort och imorgon är det dags att rätta sig i ledet och börja jobba igen. 😊
    Trevligt att en bild kan skapa sköna tankar.
    Har inte varit här inne på evigheter så jag kan ha missat någon bild av dig, kanske 😟
    Hoppas du har det fint 💕
    För dig skulle jag vilja visa så mycket mer..Glad
  • Gaskarl
    SnabelA skrev 2023-08-25 01:05:19 följande:
    Ser ut att vara ett par naturligt fina och tunga bröst under det decolltaget. Tack.
    Trevlig helg.
  • Gaskarl
    Bondfrun skrev 2023-09-09 02:50:31 följande:
    Man skymtar dessutom, förutom ditt ena bröst, en fin mun.
Svar på tråden Helkroppstråden