Inlägg från: straight arrow
|
-
-
Jo, jag tycker vi ska prata om mig. *blink blink*Anonym (Zoo) skrev 2013-09-22 21:12:21 följande:Vilka brudar vi har i tråden... NN, KMP,NG,Morriiss ...........och Pilen ska vi inte prata om .
Tack ! -
Kalsonger och inget annat...Anonym (Zoo) skrev 2013-09-22 21:22:44 följande:Gärna för mig !! Vad har du på dig just nu ??
-
Som Zoo säger... upp med bilderna!
-
Härligt att höra, vi kan byta bilder med varann. Jag samlade gärna ihop en komplett uppsättning...Anonym (Lillajag) skrev 2013-09-23 09:53:22 följande:Tack för den bilden s a
Jäklar vad snyggt:) Tycker att du kan posta massa bilder så det väger upp allt skitsnack;)) -
Du har mer volym i axelpartiet, där är jag litet avis på dig...justnextdoor skrev 2013-09-23 09:54:37 följande:
Jag blir avundsjuk på din mage! -
En arm och ett par ben kanske?Anonym (Lillajag) skrev 2013-09-23 10:28:47 följande:Hahaha låter som en bra ide.. Tyvärr känner jag mig lite oinspirerad :(
Men posta du så länge;)
-
_____ | .-' `-. | / / \ | / __.-' \ | / .-' \ . | / / \ | | | .__ ___ \ | | /\ |___ ___ |/\ | / |`o' |/`o' ; | | | || / | / || --' /'| | | / \ .----. | / | | |\ | \ `--' _ |/ | \ || | |`\___.-' | | .' \|\ \ .----. / | / / |\| / \ |---._ | / / \ | `\ | | / \ | \ | |/ / | \ / .-' \ : / --' | \ .' | _. \ .\ : ' / / \ : ( _____.----. | /__.' \ \ / \ \ | | | '\ : / \ \ \ \|/| . ` \/ \ | \ _\ ' \ \ | | | | | \ : \ ` \/ \ _\ \ \ / | | \ `/ `-.-\ \ | | | `-'\ /\ \ | ` | / | \ | | | / \ \ | | \ / \ \ | | | / \ \ \ | | . \ \ | | `. / \ \ | | | : `\ \ | |\ | / \ \ | | \ | / `\ \| | \ | | | \ \ | : / / | |`\ `. | ) \ | ' \ \ \ |/ | | / \ `\ \| | | / | \. | / / _ | / / \ ( //> | _.-' ` / / ) \___U | .-' .-'\ /__.-' / <___.-'//.-' .-' \ / / \ .<----'/ .-' `-. :F_P: ___.' \ `-' `---'\ ' `------' `. | \| _.-\ \ | _.-' \ . \ .-' \ | \ __.-' \ | | __.--' \ | \| .-' \/||| \| -' `--'\_/FjärilVingad73 skrev 2013-09-23 15:31:55 följande:Vi blottar oss i text för tillfället...
http://www.chris.com/ascii/index.php?art=people/naked%20ladies -
Anonym (Zoo) skrev 2013-09-24 10:39:20 följande:Japp.... mot nya äventyr !
Var är du idag då? :) -
Repris, tror jag... men kanske favorit i repris för någon?