Inlägg från: Mr Espresso |Visa alla inlägg
  • Mr Espresso

Helkroppstråden

Alltid Daph skrev 2012-12-20 18:39:12 följande:

Okej nu ska vi se. Vi börjar med något påklätt. =)
    Så himmelskt vacker du är {#emotions_dlg.flower}...Helt makalöst fin bild, och du hade fler säger du?
  • Mr Espresso
    Alltid Daph skrev 2012-12-20 18:46:39 följande:
    Jag har oräkneliga. Hade som sagt en intensiv och lång nätdejtingperiod och oj, vad man plåtade då... =)
    Så det du säger är alltså att detta bara är början av foton från dig ikväll? Laddar upp med lite julmust i soffan nu Drömmer
  • Mr Espresso
    Alltid Daph skrev 2012-12-20 18:49:50 följande:

Och så något avklätt! Klippte mig och färgade håret och ångrade mig så rysligt. =(
    Mållös blir man ju. Så otroligt fin pose du har där och korsetten ser ju ut att dragits åt lite
  • Mr Espresso
    straight arrow skrev 2012-12-20 18:45:02 följande:
    Hmmm! Lovande början!
    Svar ja Cool
  • Mr Espresso
    Alltid Daph skrev 2012-12-20 19:05:09 följande:

Ja, jag kunde knappt andas!

Ja, den är uppljusad för att ge fint skimmer åt hud och hår. Men kroppen är inte retuscherad formmässigt så att säga.

Ändå ser du avslappnad ut. Är du ett proffs
  • Mr Espresso
    Alltid Daph skrev 2012-12-20 19:11:36 följande:
    Sannerligen inte. Det var var en underlig kuf som kontaktade mig när jag var med i Cruiser och frågade om han fick fota mig, han var hobbyfotograf. Han såg ut som en gnom och bodde i en källare i Tyresö, men jag fick fina foton och 2000 kr och hade ändå inget bättre för mig den dagen. =)
    Han gjorde iaf ett bra jobb med att fotografera dig. Du blev nöjd men 2000kr fattigare, men du kan ju trösta dig med att de bilderna jag sett hittills är otroligt fina
  • Mr Espresso
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-20 19:54:57 följande:

Det finns inget som är så fint på en kurvig tjej som en blommig klänning! Så urkvinnligt.
  • Mr Espresso
    A82 skrev 2012-12-20 20:21:23 följande:
    Har funderat lite nu och enbart för att alla är så snälla mot varandra här inne vågar jag mej nog på en lite mer vågad bild än de innan.

så här kommer min modigaste bild.

Verkligen fin bild och dina bruna gör att man smälter Kyss
  • Mr Espresso
    petsod skrev 2012-12-20 20:29:38 följande:

Nu börjar fanimig ordförrådet ta slut. Satan i gatan vad snyggt...
  • Mr Espresso
    A82 skrev 2012-12-20 20:52:58 följande:
    Mina bruna är grönmelerade  Flört
    Bildens skönhet gjorde mig tydligen färgblind för en stund Skäms
Svar på tråden Helkroppstråden