• octopuzz

Helkroppstråden

Mattias39 skrev 2012-12-20 15:40:48 följande:
    Octo....vad har du gjort för att förtjäna denna fantastiska kropp?!? Ngt riktigt bra måste du gjort iaf, för du äar assnygg!!! :)

Jag har jobbat stenhårt för den, det är vad jag har gjort :) (se tidigare bilder) Tack så mycket! :D
  • octopuzz
    Mattias39 skrev 2012-12-20 15:49:23 följande:

Så lite kladd över det mest "vågade" området gör bilden ok här? Drömmer

Återstår väl att se haha
  • octopuzz
    Mattias39 skrev 2012-12-20 15:53:09 följande:
    Ok....nog bäst jag väntar med att testa det tills jag ser hur det går för dig... *S*
    Tveksam till om jag vågar också...Skäms

Haha bara att vänta med spänning då!
  • octopuzz
    Anton Chigurh skrev 2012-12-20 15:53:12 följande:
    clap1.gif..............good

Underbart...

Vad gör man inte i trådens ära! ;) 
  • octopuzz
    Anonym (b) skrev 2012-12-20 15:46:57 följande:

Du kanske ska kolla upp så det inte är nått farligt :)

*ringer läkare*  "Hej! jag har nåt svart kladd på brösten... kan det vara nåt farligt? Jag ser det bara på skärmen men inte på riktigt... Hjälp mig!!"
  • octopuzz
    Anton Chigurh skrev 2012-12-20 16:07:59 följande:
    Vi gör ju det, Mattias, det känns dumt att säga samma sak om och om igen, men fan alltså, återigen som du säger, damerna är så helvetes granna. Visst, finns en och annan som har lite å jobba med, men jag tycker det är underbart att aven "dom" vågar visa sig, att vi alla är olika. 

"Dom" förtjänar egentligen att få mest cred av oss alla, jag menar, hur jobbigt är det att lägga upp en snygg kropp, nä, hatten av för alla som har nåt extra kilo, men som ändå postar.

En liten blomst till samtliga damer, det är ni fan värda...

• octopuzz
    Anton Chigurh skrev 2012-12-20 16:15:30 följande:
    Du har gjort väldigt mycket i trådens ära, Octopuzz, det skall Gudarna veta....

Bra då är jag nöjd haha :)
  • octopuzz
    Tom Araya skrev 2012-12-20 16:19:39 följande:
    Läkaren:
    -Är det bara på skärmen? Jaha.
    -Har du man hemma? Jaha.
    -Brukar även han använda datorn? Jaha, jaså, sent om kvällarna när du ligger och sover alltså?
    -Säkert att det inte är VITT kladd? Nähe, svart säger du, ja det kanske det blir om kladdet får sitta där väldigt länge...
    -Fröken ska nog spärra sitt bildgalleri för sin man så ska nog kladd på skärmen kunna undvikas i fortsättningen.

Hahaha!! ja jävlar det var väl det jag misstänkt hela tiden! Eller vänta... är han här utan att berätta det??  Den jäkeln!! Jag har ju sagt åt honom att jag vill veta när han hälsar på så sällan som det är! 
  • octopuzz
    Putt B skrev 2012-12-20 16:21:16 följande:
    Moahahah...

Har ju hört talas om igenklistrade porrtidningar .. men skärmar ?

Man lär sig nya saker hela tiden.  Fantastiskt haha
Svar på tråden Helkroppstråden