• MrC

Helkroppstråden

Kvinna30 år skrev 2013-09-11 23:23:12 följande:
    Svårt att andas pga en speciell kvinna ? (som snart 50 bast)
    Nej, faktiskt inte. Jag försökte bara vara skojsig. Har egentligen inget viktigt att säga.

Varför citerade jag mig själv först?
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • MrC
    Anonym (Erika) skrev 2013-09-30 17:53:57 följande:
    Ett tag sedan jag postade något, men känner mig lite vågad idag ;)

[IMG]i44.tinypic.com/2qkt6qa.jpg[/IMG] 
    Anonym (Erika) skrev 2013-09-30 17:55:09 följande:
    i44.tinypic.com/2qkt6qa.jpg

Funkar det Nudå?! 

Den första funkar också, bara att man måste vara lite händig själv.
    Bra jobbat!
  • MrC
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-04 14:35:14 följande:
    TGIF!
    Trevlig helg, gänget!
    Kolla inlägg 143 i denna tråd. www.familjeliv.se/Forum-9-191/m71278433.html
    Personen är borta, men inlägget kvar. Känns inte så skoj. Obestämd
  • MrC
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-04 14:53:35 följande:
    Haha. Nån anonym idiot som inte har nåt liv och älskar att tracka ner på andras.

Skiter i det!
    Jo jag förstår att du skiter i det. Du är kanske mer luttrad än jag, jag känner mer Kräks när någon beter sig så mot någon jag känner.
  • MrC
    Anonym (???) skrev 2013-10-04 14:56:10 följande:

Men vaddå, är inte den en komplimang? Egentligen?
    Så kan man tolka det om man vill. Tror inte det var syftet från FVH. FVH's syfte var nog mer att framställa FV73 i dålig dager, som man säger.
  • MrC
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-04 14:59:01 följande:
    Har blivit tvungen att bli luttrad. Det verkar vara jävligt provocerande att jag som kvinna inte hymlar om att jag bejakar min sexualitet och står för det!
    Det finns säkert både kvinnor och män som inte gillar det. Hej, man kan inte vara kompis med alla, som jag brukar säga.
  • MrC
    Anonym (???) skrev 2013-10-04 14:59:33 följande:

Ja, men det stod det ju inte, bara att du gör det vilken tid på dygnet som helst. Hade du inte svarat så själv också?
    Jo, sex kan man ha vilken tid som helst, helt klart. Förvånad
  • MrC
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-04 15:01:08 följande:
    Nej, jag gör det faktiskt inte vilken tid på dygnet som helst. Obestämd Och nej, jag hade inte svarat så.
    Undvek faktiskt att ens svara i den tråden, för jag visste att det hade bara blivit nåt sånt här skit av det hela iaf.
    Den tråden är ju bara ett stort troll egentligen. Nästan alla tycks förstå och spela med också.
  • MrC
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-04 15:02:00 följande:
    Nä, och varför skulle man vilja ha såna trångsynta idioter till vänner för heller?
    Bingo.
  • MrC
    Anonym (???) skrev 2013-10-04 15:02:44 följande:

Jag skulle i alla fall tagit det som en komplimang om nån sa att den där (???) kan ju tänka sig sex vilken tid som helst på dygnet.
    Haha ok. Men det var knappast menar som en, eller vad tror du ??? ?
  • MrC
    MrC skrev 2013-10-04 15:03:53 följande:
    Haha ok. Men det var knappast menar som en, eller vad tror du ??? ?
    MENAT... jag kan svenska Glad
  • MrC
    mrme skrev 2013-10-04 15:09:51 följande:
    Jag kommer nog aldrig att förstå det roliga med att trycka ner och vara otrevlig mot andra på nätet ? Om man ska pyssla med sådant så för det bli i det verkliga livet . Där man kan mötas på lika villkor :)
    På internet kan du vara precis vem som helst. Hjälte, uppfinnare, författare, kanin, porrstjärna, hjälpsam, anonym osv. Ändå väljer konstigt nog många att vara idioter. Förvånad
Svar på tråden Helkroppstråden