• Anonym

Helkroppstråden

Mattias39 skrev 2013-02-22 09:57:37 följande:

Underbara bilder på er alla...!! TACK!! Solig
    Får bidraga med en liten fredagsbild då... :)

Jag gillar verkligen din varité på bilderna du postar. Har du NÅGON annan pose än den som du har på den här bilden?  Du har säkert 30 bilder med exakt samma pose.
  • Anonym
    Mattias39 skrev 2013-02-22 10:20:23 följande:
    Nej, jag står alltid så....är stelopererad från hakan och neråt...

Sover stående också antar jag då.
  • Anonym
    hösthjärta skrev 2013-02-22 10:26:43 följande:
    Men snälla Mattias! Du förstår väl att vi nu vill se dig utfläkt på en skinnfäll eller i badet sippandes på ett glas skumpa. Flört

Det går inte, han är stelopererad.
  • Anonym

Sluta att förstöra mitt fotoalbum! 

• Anonym
    Anonym skrev 2013-02-22 10:41:38 följande:
    Sluta att förstöra mitt fotoalbum! 

Oj oj oj.. Nu är trådstartaren arg
  • Anonym
    Anonym (88) skrev 2013-02-22 13:06:18 följande:
    Ett absolut och en Kyss kan väl vem som helst skriva
    Du vet att jag har rätt.
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-02-22 13:05:18 följande:

Spela inte dum Tom Araya, jag är 100% säker på att min gissning är korrekt försök inte säga något annat.
    Sluta. Lägg av. Ge upp. Lägg ner. 
    Be om ursäkt också. Sådant där är så eländigt dumt gjort att du väl inte på allvar vill framstå som en vit labråtta som har fått hjärnan frilagd och kopplad till en brödrost.  
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-02-22 13:08:30 följande:
    Sluta. Lägg av. Ge upp. Lägg ner. 
    Be om ursäkt också. Sådant där är så eländigt dumt gjort att du väl inte på allvar vill framstå som en vit labråtta som har fått hjärnan frilagd och kopplad till en brödrost.  

Din nivå till att kalla mig som en labbråtta talar bara om att du själv inte har så mkt att bidra med. Jag ber inte om ursäkt för att jag säger vad jag tycker. ALDRIG !
  • Anonym
    Tom Araya skrev 2013-02-22 13:13:17 följande:
    Är man så säker som du är så är det lika illa att slänga ur sig sin "gissning" offentligt som om du hade vetat, så det kvittar, det är likväl lika fult.

Förövrigt har jag ingen aning om hur rätt eller fel du lyckats med din "gissning" och jag bryr mig inte.

Uppenbarligen bryr du dig eftersom du valt att kommentera. Hade jag haft fel i min gissning hade du bara skrattat åt det och inte skrivit nåt.
  • Anonym
    Tom Araya skrev 2013-02-22 13:21:14 följande:
    Jo, fast jag bryr mig av andra orsaker än du påstår.

Kanske för att hon är en liten kelgris i den där medlemstråden?
Svar på tråden Helkroppstråden