• Tom Araya

Helkroppstråden

Anonym skrev 2013-01-17 12:17:43 följande:
    Mitt lilla bidrag, rätt nöjd med tanke på att jag blev mamma för ca 7 mån sen Baby

RÄTT NÖJD??? Förvånad
    Jag ser inte ett fel på den kroppen, bara en massa rätt....så otroligt fin! Solig
    Visa gärna mer, tack! Flört
  • Tom Araya
    A82 skrev 2013-01-17 15:41:35 följande:
    Dags att lämna dagens bidrag.
    Pokagrisrandig mysdress över......

och vitt under.....

Snyggt i mys...men med det där under skulle man tro du väntar besök av alldeles särskild sort...Drömmer
  • Tom Araya
    Anonym (tvilling) skrev 2013-01-17 15:47:55 följande:
    Det var längesen jag själv bidrog, har bara gluttat på alla andra fina människor!
    Dagens idag då;

Tack för det fina bidraget! {#emotions_dlg.flower} Skål Solig
    Dina fina bilder ihop med ditt namn får mig att undra om det finns fler snarlika som dig....Drömmer ?
  • Tom Araya
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-17 16:06:41 följande:

Sorry men jag har långtråkigt Obestämd
    Du behöver inte be om ursäkt för att du roar oss här...Flört Skål

Fysatan vad läckert!!! Tungan ute Flört
  • Tom Araya
    Anonym (first time) skrev 2013-01-17 19:49:23 följande:
    Kul tråd med många fina bilder Glad
    Får väl bidra jag med Flört

Mycket fin bild på en fin kropp, tack för den! {#emotions_dlg.flower} Skål Solig
    För smalt i min smak men du uppskattas nog mer av hundratals andra killar.Solig
  • Tom Araya
    A82 skrev 2013-01-17 20:24:56 följande:
    Då svart är min färg, så.....

Åh fy f.... vad hett!!! Tungan ute Ja, svart passar verkligen dig...Glad...utan svart passar också dig....Flört Solig
  • Tom Araya
    Anonym (lilla jag) skrev 2013-01-18 11:24:31 följande:
    Jag ser i alla fall ett par fina bröst i en fin BH på en rund kvinna....tack för fin bild, jag gillar mångfaldet.{#emotions_dlg.flower} Skål Solig
  • Tom Araya
    Anonym (Carlos) skrev 2013-01-18 11:54:15 följande:
    "Deffad" (definierad) är ett kroppsbyggarbegrepp. De deffar inför tävling för att musklerna ska framträda tydligare, d.v.s. går på en kalorisnål diet, rör på sig mer, tar vätskedrivande, tar andra preparat etc.

Om man inte har den typen av kropp som de har, så kan man heller inte "deffa". Vad du kan göra är att "gå ner några kilon", "blir smärtare", "smalare" etc.
    Man behöver väl inte ha kroppsbyggarmuskler för att deffa. Har man så lite fett att musklerna syns, oavsett om det är en relativt liten muskulatur så kan man väl kalla den för deffad.
  • Tom Araya
    Anonym (50+) skrev 2013-01-18 12:22:54 följande:

It's cold in Sweden today!
    Mmm...grym bild på en grym kvinna! Glad Du borde göra en fotosession som amazon med höftskynke...Flört
Svar på tråden Helkroppstråden