• Tom Araya

Helkroppstråden

Filippa12 skrev 2013-01-15 20:45:01 följande:
    Här kommer då mitt lilla bidrag till denna härliga tråd! Glad

Mycket fin och kvinnlig kropp. Solig Den ser jag gärna mer av...rumpbild kanske...?Flört
  • Tom Araya
    nyttmedelande skrev 2013-01-15 21:29:06 följande:

Mina jeans sprack i grenen förra veckan. Går det att rädda ett par fina Diesel-jeans?  Gråter
    Jag slänger aldrig jeans. Jag har ett par urtvättade Levi's stuprör från 80-talet som nästan är mer lapp än originaltyg (jag använde dem fortfarande för 6-7 år sedan). Jag var ett tag mästare på att lappa med morsans gamla qvarna.
    Säg till om du vill ha tips och råd.
  • Tom Araya
    A82 skrev 2013-01-15 21:48:59 följande:
    Dags att inta soffläge vilket kommer sluta på samma sätt som alltid. Och med det säger jag godnatt!

Knäpper du alltid upp sådär när du lägger dig i soffan? Förvånad Glad

Undrar om det slutar på samma sätt för dig som det jag tänker på av din bild (och vilket troligen blivit resultatet av jag vore din kille)....? Drömmer

• Tom Araya
    Pluttfamilj skrev 2013-01-16 08:26:01 följande:

Ger mig in i tråden jag med trots gravidkulan (vecka 22 på bilden), kul med en feelgood tråd, vad vackra ni är! Glad

Smal men ändå med vissa former...och nu som gravid, en extra form...Gravid Skrattande Solig
  • Tom Araya
    Nanime skrev 2013-01-16 08:29:08 följande:
    Vad helt awesome bilder det kommit upp!
    Bara för att jag känner mig på sjukt bra humör idag så bjuder jag på en liten bild från i morse ;)

Mmm...härlig kropp! Solig
  • Tom Araya
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-16 08:45:26 följande:
    Bjuder på lite mulligt denna vintermorgon! Kyss

Mullig, fin kropp med former.Glad
     Jag gillar brösten men rumpan har du lyckats dölja med en olyckligt placerad hand. Skrikandes
  • Tom Araya
    lollisen skrev 2013-01-16 09:17:55 följande:
    För lite mer än 10 kilo sedan. Så ja, det är en gammal bild som finns i en annan tråd.

Grymt läckra former! Tungan ute Flört Solig
  • Tom Araya
    lollisen skrev 2013-01-16 09:24:20 följande:
    Här är en före- och efterbild, enbart för att jag är så jävla stolt över min viktnedgång.

Jag tycker du har jävligt rätt i att vara stolt...så sjukt snygg du blev! Solig
  • Tom Araya
    A82 skrev 2013-01-16 09:34:02 följande:
    Varit ute och "sprungit" min dagliga runda (så svetten lackar) för att lämna barn här och där. Grymt jobbigt att dra barnvagn med två klunsar i på snöigt underlag
    Så nu blir det av med palterna och inta en inte allt för het kopp kaffe Glad

Mina ord är slut Rynkar på näsan....förutom kasst ljus då....Rynkar på näsan
    Jag har nog redan uttryck allt jag tycker och kan tycka om din fantastiska kropp....Solig
  • Tom Araya
    Anonym (lillajag) skrev 2013-01-16 10:11:28 följande:
    gör ett nytt lite diskretare försök...Kyss

Även om jag eg är lika nakenOskyldig

Tanken kittlar...Drömmer
Svar på tråden Helkroppstråden