Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

Whoopa skrev 2013-01-11 13:52:31 följande:

En sista bild innan jag nu lämnar jobbet!
    Vänligen bortse från de hemska bristningarna!!
    Du är in i helvete grannWhoopa, en heting med stort jävla H, att det bara finns så mycket vackra damer här på moder jord, koncentrerade till FL dessutom. Otroligt.

Och ang dina bristningar, Whoopa, så hade jag förbanne mig inte lagt märke till dom om inte du nämnt dom, jag tänker helt enkelt inte på sånt alls. Och jag är helt ärlig nu. "Ni" damer har så förgjordat "ont av " dom bristningar ni eventuellt må ha, men tro mig, när jag säger att dom allra, allra flesta, riktiga män , ....dom bryr sig inte ett jävla skit om det. Så du, och alla andra, kan strunta fullständigt i allt vad bristningar heter. 

Ha en fortsatt trevlig afton, Whoopa......Glad
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    telgebo skrev 2013-01-12 01:55:27 följande:
    Nån gång ska jag bidra med en bild här, måste bara få hjälp med att fota och lägga upp bild här, samtidigt är jag väl lite skraj att lägga upp bild här
    Du har inget å vara rädd för, telge, här kryllar av genuint snälla mänskor. Det är en sån tråd....Glad 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    mycketsaft skrev 2013-01-12 21:22:45 följande:
    Ok, här får ni

Tyvärr hann jag inte städa innan..  

För i helvete, Saft, va du är grann, herrejävlar alltså, jag har iofs misstänkt att du skulle vara vacker, även kroppsligt, men inte fan trodde jag att du var en skönhet på riktigt. Hoppas din gubbe är medveten om vilken otroligt magnifik och attraktiv kvinna han delar säng med. 

För jädra hyggligt att du visar oss. Tack, Saft, tack så mycket.....Hjärta 

Jag förlåter dig för en makalöst ostädad bakgrund. Om, du visar ytterligare en bild......!
  • Anton Chigurh
    aehakan1 skrev 2013-01-13 00:03:18 följande:
    Vill bara säga att alla är jättefina på alla sina kort :)) och jag förstår dom som skriver att det är inte några standard kroppar som visas upp här .
    Om det vore så då skulle vi nog se både fler bristningar och celluiter , slapp hud och häng bröst, sladdriga magar .

Rätta mej om jag har fel men dom flesta som hänger här på familjeliv har fått barn ( kvinnor ) eller ?? Många ser ut att ha klarat sej väldigt bra , men vi vet ju alla att övervägande har inte den turen och vart är kort på dom ? Inte en enda av dom dom vågar lägga ut nåt kort på sej . Jag kan bara gratulera alla som klarat sig och lägger ut kort på sej och komplimangerna haglar .. Önskar jag vore en av er men, så är inte fallet . Jag har levt i 20 år med en mage som liknar helvetet på jorden , tränat som en galning då man trodde att det skulle hjälpa!! Men icke sa Nicke .., efter 20 år la jag mej under kniven , betalat själv och för min egen skull !!!!! Haft fin kropp för övrigt och aldrig fått några klagomål av mina män ( ni är helt underbara många män !!!!) men tyvärr man måste tycka om sig själv ... Och det gör jag i dag . 43 år och tre barn ... Och efter 20 år i helvetet mår jag bra :)) men nä inget kort får ni ... Ville bara berätta om dom som inte har tur .., men jag måste ge alla män och kvinnor som lägger ut bilder på sig sig själv en eloge , ni är modiga och stolta och jättefina !!! Så inte att jag vill klanka ner på nån , tycker det är kul att titta på er :))
    Du har inte hängt med från början. Det märks, aehakan, det har postats en helvetes massa bilder på kropparna du efterfrågar. Väldigt vackra kroppar, dessutom...
  • Anton Chigurh
    Tom Araya skrev 2013-01-13 00:20:59 följande:
    Japp, det kan jag skriva på med.
    Jo....Skål
  • Anton Chigurh
    mycketsaft skrev 2013-01-13 03:28:26 följande:

Tack gullAnton :) Hmm,

jag får fundera på om jag verkligen ska visa någon mer bild,

kanske enbart för dej Anton
    , så du kan förlåta mej.. Kan tillägga att jag är glad att jag har en sån underbar karl som orkar med mej när jag har mina tyngre perioder då jag inte mår så bra.
    Så lite så, Saft, du är värd det, och mycket mer, så jävla snygg är du.

Jag ser fram emot mer av dig, helt okej om du skickar det till boxen. Vi känner ju varann.....Glad 

• Anton Chigurh
    Anonym (50+) skrev 2013-01-13 17:58:42 följande:

Råkade bli helt ensam i omklädningsrummet på gymet någon minut och då kunde jag inte låta bli så här kommer mitt bidrag. Hade väldigt bråttom  så därav bildkvalitén.

Passar på att visa upp mina biceps som jag är väldigt stolt över !

Jadu, Femtiplus, du är mäkta stolt över dina biceps, och det med all rätta, men, du har mer att vara stolt över , fan så mycket mer, typ resren av din lekamen. Du är fanimej hur jävla grann som helst, det har mina Gudar konstaterat för länge sedan. Och jag är böjd å hålla med dom. Gudarna alltså. Till 100 %.

Du är en en oerhört vacker kvinna, Femtiplus. Tack för att vi äntligen fick se dig.... Hjärta

Och, Femtiplus !!!   Hoppas för i helfvete att detta bara var början....Glad
  • Anton Chigurh
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-14 10:46:01 följande:

Ser inte mig själv på det sättet men det är möjligt att jag uppfattas som så av andra.
    Visst är du smal, Love, du är snyggt smal, eller ett mer korrekt uttryck, du är vackert smal, och inte bara det....du är perfekt smal. 

Ha en riktigt bra dag....Solig 
  • Anton Chigurh
    nyttmedelande skrev 2013-01-14 11:09:35 följande:
    Det är dags för oss att sluta skämmas för hur vi ser ut tycker jag.

Jag funderade härom dagen varför jag hade så svårt för att ta mig till gymmet nu för tiden.

Kom på att jag skämdes för min kropp och att jag lyfte så lätta vikter.

Anledningen är dock att jag har varit sjuk i ett år och det har hämmat min träning.

När jag insåg varför jag saknade lusten så kände jag att det var dags att bege mig dit. Jag ska fan inte skämmas för något.

Om ett halvår kanske det kommer en bild från mig.

Ps. Du har grymt fina ögon och en vacker mun Glad 
    För helvete alltså, jag blir nästan förbannad här, nm ("nyttmedelande"), på riktigt alltså, det finns knappt nåt som gör mig så glad som när det kommer in folk på gymmet, riktigt feta, alternativt riktigt smala (svaga), dom som verkligen har störst behållning av att ta sig till just gymmet, när "sådana" tag mod till sig och tar sig ner till gymmet, tar tag i saken, och gör nåt åt den, dvs börja träna och skiter fullkomligt  i omgivningen. Fan vad glad jag blir, alltså, speciellt när det visar sig att personen menar allvar och fortsätter med sin träning. Det är fan Guld.

Och tro min, nm, du har inget, absolut inget att skämmas för, och det har fanimej ingen annan heller som tar sig till gymlokalen. Hatten av av för alla er som vågat ta er dit. Och som nu kommer ta er dit...

//Anton
  • Anton Chigurh
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-14 11:17:56 följande:
    Tack grabbar {#emotions_dlg.flower}, er kan man räkna med Kyss.
    Hjärta
Svar på tråden Helkroppstråden