• Anonym

Helkroppstråden

Vart kommer du ifrån nanime?

• Anonym

Hehe lugnt nanime. Ville bara se vilka stadsdelar som innehåller så vackra kvinnor. 8)

• Anonym
    Nanime skrev 2013-01-31 11:47:07 följande:
    Norr om Örebro, söder om Hudiksvall ;) Mer får du inte veta

Haha ok tack ditt lilla bussfrö.
  • Anonym

Vad fina ni är allihop, jag är kvinna och jag blir glad när jag går in här och ser alla modiga kvinnor och en del män som vågar bjuda på sig själva.
    Ni är härliga.  

• Anonym
    Anonym (50+) skrev 2013-02-02 17:34:49 följande:

Kör en till gammal skåpmat som har visats förr
    MEN SLOPA DOM SKORNA!!!!!!
  • Anonym
    Anonym (50+) skrev 2013-02-02 18:11:13 följande:
    Kanske, om du lovar att slopa versaler. Vad vill du jag ska ha för skor, randiga mockasiner eller kanske gröna foppatofflor?
    Kroppen va ju grym men förstår inte varför så många måste köra högklackade fula läderstövlar till i övrigt snygg outfit! =)

• Anonym
    Anonym (50+) skrev 2013-02-02 18:41:40 följande:
    Så vilken sorts stövlar/skor tycker du hade varit snyggare? Jag gillar svarta läderstövlar med halvhög klack men gärna mycket bredare klack än dom jag har på bilden och lägre skaft, typ mer åt bootshållet . Gillar inte alls taxklackar och stilett. I och för sig hade det varit snyggare med ett par  Jeffrey Campbell eller liknande men har inga sådana (än).
    Nu blev det en skodiskussion av det hela  

Här har vi pricken över i. Dom andra klackarna får dig att se ut dom 30!
  • Anonym

Bilden med halsduken är väldigt snygg 50 +Glad

• Anonym
    Anonym (geten) skrev 2013-02-02 20:10:36 följande:

spänner musklerna ikväll...
    Ansök om tillträde till den slutna tråden, vi behöver fler hunkar som du Tungan ute
  • Anonym
    Anonym (geten) skrev 2013-02-02 21:04:16 följande:

Slutna tråden? Och vad är grejen med den?
    Tack förresten!
    Visa mer/allt för en mindre, mer anonym skara människor. Beror helt på vad man gillar
Svar på tråden Helkroppstråden