Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-22 00:45:35 följande:
Jag håller med om tråden, jag vågade lägga upp en bild, och fasen vad folk var snälla alltså!! Mitt självförtroende är långt ifrån bra, men jag blev så glad över alla fina kommentarer. Så jag är glad att jag vågade
Jag har aldrig vågat "ta för mig" eller vad man ska säga. Har aldrig tagit första steget med en kille/man för att "han vill ju inte ha någon som mig, när det finns så många andra som är finare" Men jag VET att jag i alla fall är fin på insidan. Det är jag. Haha
Inget fel på din kropp tycker jag inte, och du verkar vara en man med skön humor
Jag håller helt med dig. Jag hör dessutom på det du skriver att du är fin på insidan,
och jag är helt ärlig när jag säger att du har en fin kropp. Men som du säger, blir iaf jag förälskad i en kvinnas insida först. Sen spelar naturligtvis ansikte och utstrålning sin roll i det hela också. Sammanbundet, att man blir attraherad. Är man sedan förälskad spelar kroppen inte så stor roll, den ses då som oerhört vacker.
Men som jag sa, så är det oerhört attraktivt när en kvinna tar för sig, törs visa upp sig och är stolt över sig själv och sin kropp.