• Haskel

Helkroppstråden

Anonym (badsugen) skrev 2012-12-21 23:52:30 följande:
    Jag har inte sett Johnnys kalsonger eller knappt hans kropp, men ni har liknande, vackra ansikten.
    Nu gör du mig generad på riktigt, tack för den otroligt fina komplimangen.
  • Haskel
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-22 00:05:11 följande:
    Jag kan tänka tvärtom ibland. Att det hade varit enklare att vara kille. Då gör det inte så mycket om man inte är toksnygg. Ni har inte samma "krav" på er. Eller så är det bara så det känns
    Det råder nog iof inte samma kroppshysteri och kroppsideal, hos killar som hos tjejer.Killar har väl därför inte haft så mycket att behöva leva upp till, utan man kan lättare acceptera sig som man är. Jag själv, tror de flesta killar håller med, är inte alls kräsen. Kvinnokroppen är det absolut vackraste som finns på denna jorden, oavsett hon är smal, mullig, lång eller kort. Viktigast är faktist utstrålning, att man bär sin kropp med stolthet, det är otroligt attraktivt. För de som har dåligt självförtroende är den här tråden ett steg i rätt rikting. Att våga visa upp sig, ger både självförtroende, vilket gör dem mer attraktiva.

Men sedan är det ju så att ett par kvinnobröst är ju alltid lika spännande, likaså en kvinnas sköte. Att få ett foto på något av det är alltid spännande och trevligt som kille. Har jag förstått saken rätt, brukar dock ett foto på en erigerad k-k vara lika populärt att få som tjej. På så vis menade jag att vi killar inte hade så mycket intressant att visa upp. Om man inte har en kropp i stil med Anton förståsSkrattande,

• Haskel
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-22 00:45:35 följande:
    Jag håller med om tråden, jag vågade lägga upp en bild, och fasen vad folk var snälla alltså!! Mitt självförtroende är långt ifrån bra, men jag blev så glad över alla fina kommentarer. Så jag är glad att jag vågade

Jag har aldrig vågat "ta för mig" eller vad man ska säga. Har aldrig tagit första steget med en kille/man för att "han vill ju inte ha någon som mig, när det finns så många andra som är finare" Men jag VET att jag i alla fall är fin på insidan. Det är jag. Haha

Inget fel på din kropp tycker jag inte, och du verkar vara en man med skön humor
    Jag håller helt med dig. Jag hör dessutom på det du skriver att du är fin på insidan,
    och jag är helt ärlig när jag säger att du har en fin kropp. Men som du säger, blir iaf jag förälskad i en kvinnas insida först. Sen spelar naturligtvis ansikte och utstrålning sin roll i det hela också. Sammanbundet, att man blir attraherad. Är man sedan förälskad spelar kroppen inte så stor roll, den ses då som oerhört vacker.

Men som jag sa, så är det oerhört attraktivt när en kvinna tar för sig, törs visa upp sig och är stolt över sig själv och sin kropp. 
  • Haskel

Men nu ska jag ta på mig mina "saxatrapper" på händerna och gå in och strippa för sambon För det vill hon alltid att jag gör innan jag går och lägger mig, fråga mig inte varförFlört. Ni kvinnor är inte alltid så lätta att förstå sig på, men ni är helt UNDERBARA!

Tack för alla bilder och trevliga inlägg.

Kram och Godnatt på erSkrattande   

• Haskel
    Anton Chigurh skrev 2012-12-22 10:54:33 följande:
    Har du köpt hem 3 liter Klorin ???
    Självklart Anton! Jag har ju ännu inte bestämt mig, men jag vill ju vara förberedd. Har annars funderat lite på ett annat förslag. Jag behåller mina älskade kallingar, och du får istället med ett par av mina vita y-frontare? Jag menar att det ju är ganska onödigt att slösa bort så mycket användbar klorin.
  • Haskel
    Mr Espresso skrev 2012-12-22 11:13:35 följande:
    Haskel!
    Jag och LOL:s Daddy har suttit i förhandlingar hela natten och i skrivande stund så sitter han fortfarande hos byggnadsnämnden.
    Vi köper kåken för 1,6 milj kontant och då SKA gräsklipparen ingå, samt solbrillorna! Vad gäller kalsongerna så har ju Anton redan lagt beslag på dem, så den dealen får ni göra upp själva. Jag tar mina arvspengar och LOL:s daddy ska först sälja lite skog så han får loss pengar.
    Vi kommer att starta Sveriges första rehab för blinda och halta katter (sorkar,möss och kaniner är också välkomna såklart)
    Handslag på det?
    Oj! Erat anbud är verkligen lockande. Jag menar vad är 4 hundra tusen, när jag får behålla kallingarna? Skulle även kännas bra om kåken kom till så mycket glädje och välgörenhet. Jag inväntar dock med spänning Antons motbud. Men det känns som om det skulle kunna bli försäljning idag.

Då jag även förstått att många är intresserade av att köpa mina begagnade kallingar, har jag funderat på att börja sälja sådan. Troligtvis, inte de på bilden, det krävs ett jävla bra bud då. Men i övrigt har jag flera  som jag kan tänka mig sälja. Givetvis kan alla säljas med ansenlig mängd pungsvett, eller om ni har annat önskemålSkrattande.

• Haskel
    Anonym (vackra bilder) skrev 2012-12-22 11:24:30 följande:
    Kan inte säga annat än att jag blir sugen på att lägga upp en bild - även om det egentligen är emot mina principer. Får lite dåligt med bekräftelse här hemma just nu, skyller väl på det kanske... Jag vill dock inte att en av mina bilder ska dyka upp i ett mindre smickrande sammanhang senare, och "en gång på nätet - alltid på nätet" ekar i mitt huvud... =(

Det är nog många, inkl mig, som tänker som du. Det är lite som du säger, men jag ansåg att det är ett ganska oskyldigt ställe att lägga ut en bild på. Skulle någon känna igen dig, så är det ju någon annan som läser och skriver här. De som vill ha porr söker sig nog dessutom till andra ställen på nätet. Det är otroligt trevligt när någon  vågar stå för sig själv och visa upp sin kropp.

Vill inte övertala någon till något man är rädd att ångra. Men hoppas ändå att få se ditt bidrag. Din beskrivning lät oerhört vacker. 
  • Haskel
    Anton Chigurh skrev 2012-12-22 11:36:10 följande:
    Det har jag inte, Haskel håller ju sig kvar vid dom som vore dom vävda i silke av spunna diamanter, föresten är mitt bud högre. 

HASKEL !!!

Jag återkommer angående ditt motförslag. Du har ingen anledning till att vara optimistiskt..... 
    Är det ett tecken på oro jag ser Anton? Men jag förstår om du börjar bli nervös att affären skall glida dig ur händerna. Just nu är det jag som sitter på triumfkorten. Ska du ha kåken är det bara till att HÖJA budet!!!
  • Haskel
    Mr Espresso skrev 2012-12-22 12:16:43 följande:
    Inte nog med att det är välgörenhet inblandat här, så har vi faktiskt tänkt att anställa några brudar till stället. Vet du om några här från tråden kan vara intresserade?
    Ja, det har faktiskt funnits ett visst intresse från kvinnor. Det var bl.a. en tjej/kvinna som var intresserad av att köpa, men dessvärre höll de redan på att bygga en egen kåk. Dock tyckte hon att den kunde passa som sommarstuga. Det vore iof synd att en så fin och riktig kåk, bara skulle vara sommarstuga. Men skulle nog nappa på att jobba här. Det tråkiga är ju bara att om det nu skulle komma massa brudar hit till gården, så vill ju även jag vara härRynkar på näsan
  • Haskel
    A82 skrev 2012-12-22 12:02:23 följande:

lagom för att mätta en hungrig mage.

För att locka fler kvinnliga spekulanter, kan jag säga att det finns möjlighet att odla sådana här på gårdenFlört.
Svar på tråden Helkroppstråden