Inlägg från: Alltid Daph |Visa alla inlägg
  • Alltid Daph

Helkroppstråden

SoligAlla är verkligen jättefina, det här är bästa och mysigaste tråden någonsin!
  • Alltid Daph
    Anton Chigurh skrev 2012-12-20 16:26:12 följande:
    Patetiskt, närapå tragiskt......

Nu använder du exakt de två ord som jag brukar hävda används flitigare på FL än någon annanstans. Glad
  • Alltid Daph
    Anton Chigurh skrev 2012-12-20 16:40:14 följande:
    Fast just i detta fall passar dom två orden bättre än någon annanstans, Daph....
    Jag använder dem när det är synd om någon. Den där snuskhummern tycker jag inte ett dugg synd om, han är bara vämjelig. Kräks
  • Alltid Daph
    Mr Espresso skrev 2012-12-20 18:45:27 följande:
    Så himmelskt vacker du är {#emotions_dlg.flower}...Helt makalöst fin bild, och du hade fler säger du?
    Jag har oräkneliga. Hade som sagt en intensiv och lång nätdejtingperiod och oj, vad man plåtade då... =)
  • Alltid Daph

Och så något avklätt! Klippte mig och färgade håret och ångrade mig så rysligt. =(
  • Alltid Daph
    Mr Espresso skrev 2012-12-20 18:48:58 följande:
    Så det du säger är alltså att detta bara är början av foton från dig ikväll? Laddar upp med lite julmust i soffan nu Drömmer

Åh, jag får inte spamma tråden med bilder från mina bekräftelsehungriga dagar. Alla måste få visa upp sig *fröken på roliga timmen undervisar* 
  • Alltid Daph
    Mr Espresso skrev 2012-12-20 18:54:23 följande:
    Mållös blir man ju. Så otroligt fin pose du har där och korsetten ser ju ut att dragits åt lite

Ja, jag kunde knappt andas!
    Anonym (Borta) skrev 2012-12-20 18:55:41 följande:
    Är bilden retucherad?

Ja, den är uppljusad för att ge fint skimmer åt hud och hår. Men kroppen är inte retuscherad formmässigt så att säga.

• Alltid Daph
    Mr Espresso skrev 2012-12-20 19:07:18 följande:
    Ändå ser du avslappnad ut. Är du ett proffs
    Sannerligen inte. Det var var en underlig kuf som kontaktade mig när jag var med i Cruiser och frågade om han fick fota mig, han var hobbyfotograf. Han såg ut som en gnom och bodde i en källare i Tyresö, men jag fick fina foton och 2000 kr och hade ändå inget bättre för mig den dagen. =)
  • Alltid Daph
    Mr Espresso skrev 2012-12-20 19:17:12 följande:
    Han gjorde iaf ett bra jobb med att fotografera dig. Du blev nöjd men 2000kr fattigare, men du kan ju trösta dig med att de bilderna jag sett hittills är otroligt fina

Nej, jag blev ju 2000 kr rikare. =) Och tack så mycket!
Svar på tråden Helkroppstråden