Inlägg från: lilletrille |Visa alla inlägg
  • lilletrille

Helkroppstråden

Alltid Daph skrev 2012-12-20 14:51:47 följande:

Mellan 17 och 18 är jag på väg hem från jobbet, då bör all aktivitet avstanna. Sen kan den blomma upp igen när jag är hemma (ensam för första gången på evigheter. Har till och med barnvakt hela natten!) med en ask Godiva-choklad och ett glas vitt. =)
    Låter bra, det är ungefär då jag står och gör middag.

Barnvakt och vin alltså? Fyfan vad orättvist ;)
  • lilletrille
    Pycke skrev 2012-12-20 15:00:53 följande:

Med dina bilden vill jag säga att detta är en kanontråd! Ni är riktigt vackra allihop!
    Niiiice!
  • lilletrille
    Tom Araya skrev 2012-12-20 14:48:54 följande:
    Åh, en preggo-bild kanske? Flört
    Låt mig fundera på det..

Nej :)
  • lilletrille
    mycketsaft skrev 2012-12-20 15:35:21 följande:

Tror inte mannen i huset skulle uppskatta alltför utmanande bilder men jag kan bjuda på lite ben i alla fall.. Tänkte dessutom passa på att visa upp mina zombiepjuck så här i apocalypstider ;)
    Ooooooh, Iron fist?

Otroligt snygga skor OCH ben!
  • lilletrille
    Anonym (Kathrine) skrev 2012-12-20 17:21:43 följande:
    Japp! Det är så illa. En tjej på 107 kg är nog ingenting som lockar majoriteten här i tråden. Som sagt, jag avstår tills vidare Flört
    Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)
  • lilletrille
    Anonym skrev 2012-12-20 17:51:32 följande:
    Får jag lägga till det här i trådstarten? Du sa det så mycket bättre än jag!
    Självklart :)
  • lilletrille
    Alltid Daph skrev 2012-12-20 18:39:12 följande:

Okej nu ska vi se. Vi börjar med något påklätt. =)
    Shit vad vacker du är!
  • lilletrille
    A82 skrev 2012-12-20 20:21:23 följande:
    Har funderat lite nu och enbart för att alla är så snälla mot varandra här inne vågar jag mej nog på en lite mer vågad bild än de innan.

så här kommer min modigaste bild.

Förutom fina former har du ett riktigt fint ansikte..Söt och snygg på samma gång, inte illa.
Svar på tråden Helkroppstråden