Inlägg från: Hannibal06 |Visa alla inlägg
  • Hannibal06

Helkroppstråden

Anonym (50+) skrev 2013-01-16 11:39:21 följande:
    Här kommer lite 50+-godis!
    Verkligen ögongodis. Gud vilken kropp...................Svimmar.
  • Hannibal06
    Anonym (Isabella) skrev 2013-01-16 12:44:53 följande:
    Hej är en tjej på 25 år med en stor och putig rumpa :) Har alltid haft lätt och få muskler på ben och rumpa, ridningen kanske?
    Men den har även ett mjukt lager hull på sigTungan ute rumpan stannar oavsett hur mkt jag går ner i vikt, blir därimot gryyymt benig på axlar och bröstkorg bara Obestämd  så jag har gett upp det...

Hatade den när jag var yngre, kunde få kommentarer i skolan om putrumpan, JLo butt! osv..

Tänkte länge fettsuga så fort jag fick råd, men jag har lärt mig acceptera den med tiden, den är ju ändå en STOR del av mig, hehe Flört   

påminner om Kim Kardashian i formen säger många, fast jag har mindre bröst, och hon är nog i bättre form, men hon har ju inte fått barn heller :) 

Har suddat i bakgrunden eftersom jag är skitnervös att nån ska känna igen den :P...kan inte fatta att jag gör det här!!!

Underbar rumpa. Den hade jag gärna kramat lite på. Gillar putrumpor...........
  • Hannibal06
    A82 skrev 2013-01-16 14:47:56 följande:
    Dags för lite påklätt igen tror jag, börjar få ont om bilder  Obestämd

Snyggt. Måste ju inte alltid vara avklätt. Det kan vara sexigt med kläder på också.
  • Hannibal06
    A82 skrev 2013-01-16 14:59:25 följande:
    det är för den är låst, Drömmer
    Ok. och du vill inte slänga ut nyckeln genom fönstret så jag kan låsa upp och kika in???
  • Hannibal06
    A82 skrev 2013-01-16 15:02:03 följande:
    Ska fixa iordning den lite först, ser rätt nerlagd ut så att säga så låser jag upp sen. Ge mej till kvällen 

Ok. Väntar med spänning på nyckeln.......................
  • Hannibal06
    Anonym (lilla jag) skrev 2013-01-18 10:40:03 följande:
    Bilden följde inte med men kolla ovan mitt tidigare inlägg. Alltså hon i blått med silikontuttar. Jag som kvinna tycker det ser så tokigt ut men vad säger killar, undrar jag?
    Jag går inte igång på sådana boobs. Gillar mer naturliga tuttar.
  • Hannibal06
    Anonym (50+) skrev 2013-01-18 14:13:00 följande:
    Tack för alla komplimanger denna kyliga fredag. Halsduken behåller jag på men kan tänkas den byts mot en tunnare schal i framtiden, vem vet!?
    Men om det blir varmare kanske du kan tänka dig att slänga av den???????
  • Hannibal06
    Anonym (50+) skrev 2013-01-18 14:24:12 följande:
    Hehe, nä faktiskt inte.....
    Synd..........................
  • Hannibal06
    Anonym (tvilling) skrev 2013-01-21 10:25:00 följande:
    God förmiddag alla babes Kyss

Vilken underbar förmiddag det blev............................
  • Hannibal06
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-10 11:18:07 följande:
    Skit i hen, Hannibal! Vissa vet inte vad hyfs är!
    Arrrgghh. Blir bara så trött på folk som kommer med nedlåtande kommentarer. De mår oftast inte bra. Måste klaga och klanka ner på andra istället för att ta tag i sig själv och sina egna problem.
  • Hannibal06
    Anonym (ZOO 3) skrev 2013-10-11 10:41:53 följande:

Mmmm. Me like. Gillar när bröstvårtorna syns så där diskret.
Svar på tråden Helkroppstråden