• Border

Helkroppstråden

gavleman skrev 2014-01-24 15:22:53 följande:

Wow så läckert tack Undra hur den här helgen ska bli när den har börjat så bra
    Kyss Åh, Tack snälla!
  • Border
    Weppan skrev 2014-01-24 15:25:50 följande:

Tack !!!!! Vilken tjej
    gavleman skrev 2014-01-24 15:26:14 följande:

Det är vi som ska tacka för att vi får njuta av dig
    *Suger åt mig som en svamp* Vad goa ni är!

• Border
    NyttNamn skrev 2014-01-24 15:50:56 följande:
    Men tack fina du!! Solig

Kyss

En liten till, bara för det är fredag... Sen ska jag iväg och käka en pizza... Urk.. Kräks

Ha're bäst! {#emotions_dlg.flower}Skål
    Förvånad Oh, Belladonna!
  • Border
    labben skrev 2014-01-24 15:54:01 följande:
    härlig bild och skitsnygg!
    straight arrow skrev 2014-01-24 15:55:37 följande:
    Åh snyggt, Border!
    Hjärta
    Tack, godingar!
  • Border
    irongarden skrev 2014-01-25 11:42:43 följande:

Fredagskväll med Irongarden.
    Gud vad snygg man kan vara! Vart har du köpt dessa sjukt snygga underkläder? 
  • Border

Jag vill ödmjukast tacka er från botten av mitt hjärta för alla snäll, fina meddelanden jag fått angående min bild jag lade upp. 
    Som en av er skrev till mig: "Jag kom, jag såg, jag segrade"

TACK!

• Border
    TnG skrev 2014-01-25 11:00:35 följande:
    Det jag alltid sagt till dig...du är fin på hur många sätt som helst! :)
    Nu hittade jag din kommentar, hjärtat Hjärta
  • Border
    charlie00 skrev 2014-02-02 04:07:10 följande:
    Alla har ett behov av att bli bekräftade absolut, jag tycker bara det här är ett ganska konstigt sätt att gå tillväga. Det är inte särskilt personligt eftersom alla får ungefär samma komplimanger, förstår inte riktigt vad det ger i det långa loppet om en kille som kan se ut precis hur som helst eller ha hur låga kriterier som helst har för åsikt om dina tuttar. Tycker också det nästan är lite pinsamt att läsa om era "hångelluncher" och allt vad ni har för er, förstår att det mesta är ironi men ändå. Eller "ditten och datten vill jag göra med dig"-kommentarer känns också ganska skumt att syssla med på ett forum. Bilder på folk med kläder eller något som avslöjar ungefär lika mycket som en bikini är en sak, men särade ben och porriga underkläder, folk som försöker skapa de mest akrobata ställningar och posa sensuellt med sin läppar känns lite over the top. Okej okej nu kanske jag går över gränsen här, tycker ni alla är fina men ja, det är väl fritt att uttrycka sig.  Jag tror dock starkt på att man ska göra det man mår bra utav, så fortsätt ni.
    Det här med "hångelluncher" etc skrivs ju med glimten i ögat. Personer i den här tråden har roligt!
    Jag lade upp en bild, inte för att få bekräftelse, utan för att jag kände att jag ville det. 
Svar på tråden Helkroppstråden