Inlägg från: straight arrow |Visa alla inlägg
  • straight arrow

Helkroppstråden

Ha en fin lördag...

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow
    Marie 81 skrev 2016-09-04 11:43:50 följande:

Hoppas att alla får en underbar söndag :)

Vackert!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow
    Anonym (Madame-XXX) skrev 2016-09-09 14:40:25 följande:

Får man visa bröst och fitta här? Fniss...fniss...

Bröst ja, kön nej. För det senare får du söka till en av de slutna grupperna.
  • straight arrow

Ha en fin dag!

• straight arrow
    Marie 81 skrev 2016-09-12 13:43:15 följande:

Tack detsamma .. ;)

Tack sötnos! :)
  • straight arrow
    Marie 81 skrev 2016-09-12 18:22:50 följande:

Uppladdning inför fotbollsmatchen ikväll ;)

Är du på MFF-IFK?
  • straight arrow

Testar om de mot förmodan har fixat problemet...

• straight arrow
    Forumvärd skrev 2016-09-15 13:33:14 följande:

test

Har du möjlighet att testa från en mobil eller surfplatta också? Det är med de som jag har problem att lägga in bilder. Från dator går bra.
  • straight arrow
    Forumvärd skrev 2016-09-15 13:37:41 följande:

Jag har inga problem med att ladda upp bilder varken i den här versionen eller den gamla.

Ni som har problem här berätta i tråden vad det är som händer när bilden inte laddas upp-

Får ni felmeddelanden?

Var bilden för stor?

Från mobila enheter kommer inga inkluderade bilder med i inlägget. Inget felmeddelande över huvudtaget.
  • straight arrow
    Forumvärd skrev 2016-09-15 13:51:45 följande:

Tack för svar

Är det alltså plattorna som krånglar men inte dator eller mobil?

Jag har tyvärr ingen platta till hands just nu glömt ladda den men så fort den samarbetar så checkar jag hur det funkar med plattor.

Slänger iväg en blänkare till vår teknikavd nu på direkten också.

Ha det gott

Charlotte

Ingen aning om surfplattor funkar faktiskt, använder bara mobilen och då fungerar det inte.
Svar på tråden Helkroppstråden