• Mattias39

Helkroppstråden

Anton Chigurh skrev 2013-01-17 12:55:07 följande:
    Njaa, rött kött äter jag högst en gång i veckan, annars fågel och fisk, charkprodukter har jag så gott som slutat med helt, jag dricker minst 2 liter mjölk per dag, minst, å så rör jag ganska mycket på mig, stoppar jag i mig extra kalorier, tex 1 liter glass en kväll, givetvis med Odense flytande Nougatsås, så ser jag till att göra av med dom extra kalorierna dagen efter med en promenad på 20 - 24 kilometer. Och jag har en jävla självdisciplin.... 

Jag tränar på gym 3-4 dgr/vecka, och promenerar minst 5 dgr /vecka ( 10 - 24 km ).

Lite saggig röv på kortet nedan, men benen syns iaf. Håll tillgodo, Fifty+ 

Bilden är från FL's jultävling, dom ville ha motiv med snö på. Som jag sagt tidigare...jag vann inte. För jävligt. Om du frågar mig.

Jävlar vad du tränar mycket Anton!! Otroligt imponerad av att du orkar hänga i på det viset!! Önska jag själv hade mer självdiciplin. Det är lite si och så av den varan... Obestämd
  • Mattias39
    A82 skrev 2013-01-17 15:41:35 följande:
    Dags att lämna dagens bidrag.
    Pokagrisrandig mysdress över......

och vitt under.....

mmmm....du är Så jäkla snygg, A82...Både över och under....Och jag älskar verkligen din vilja att dela med dig av det vackra till oss andra!! TACK!! Solig
  • Mattias39
    Anonym (tvilling) skrev 2013-01-17 15:47:55 följande:
    Det var längesen jag själv bidrog, har bara gluttat på alla andra fina människor!
    Dagens idag då;

Då var det på tiden då tvilling!! Flört
    Hela du ser jättehärlig ut!! Och den där rumpar...Det är inte utan att man undrar hur den känns... Flört
    Snyggt!! Men du...vänta inte så länge till nästa gång... Glad
  • Mattias39
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-17 16:06:41 följande:

Sorry men jag har långtråkigt Obestämd

Förlåt, känner mig väldigt ego nu...men jäkla vad jag älskar när du har långtråkigt, Loveheart.... !!! Skrattande
    Det är faktiskt otroligt imponerande att du tom i den positionen lyckas se så otroligt FIT ut!! Hade jag suttit på det viset  så hade  det inte sett riktigt likadant ut... :(
    Superläcker, som vanligt!!! Tungan ute
  • Mattias39
    Fröken reserverad skrev 2013-01-17 16:31:28 följande:
    Du har helt underbara inlägg

Jag kan bara instämma....

Tack Fröken! Kul att fler delar min åsikt... Glad
  • Mattias39
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-17 16:48:33 följande:
    Okey, jag lovar att vara "mindre effektiv" lite oftare (om det nu är möjligt)Flört

Tack! Skrattande
  • Mattias39
    Anonym (tvilling) skrev 2013-01-17 17:45:12 följande:

Varför inte? Man kan inte få för mycket av det goda! Eller nåt.

hahaha...nu tvilling, lär du få en massa ansökningar *S* 
  • Mattias39
    Anonym (first time) skrev 2013-01-17 19:49:23 följande:
    Kul tråd med många fina bilder Glad
    Får väl bidra jag med Flört

Kul att se lite nya "ansikten" här(även om det väl är det enda som inte synsGlad)
    Jag tycker att du har en sjukt snygg vältränad kropp!! Men jag tycker inte du ska skaffa ännu mer muskler...det räcker så. :)
    Skulle också vilja bli liiiite mer deffad, lite åt ditt håll. Men inser att självdiciplinen är lite för dålig. Måste börja där.. :(
    men kul när ngn annan lyckas med det jag inte kan!! Glad
  • Mattias39
    Anonym (first time) skrev 2013-01-18 11:01:52 följande:

Efter att ha född ett antal barn Glad så tog jag
    beslutet att "fixa" lite på mitt yttre då naturen
    hade satt sina spår.
    Vad ni tycker eller inte tycker om det, är inte intressant för mig.
    Det viktiga är att jag är nöjd med mig själv.
    Jag kan lova att det finns många
    män och kvinnor som är nöjd med mig Flört
    Du ska absolu vara nöjd!! Ser fram emot fler bilder!! Glad
  • Mattias39
    Anonym (badsugen) skrev 2013-01-18 11:32:31 följande:

Men när man ser en jättedeffad man med bara muskler, då tänker man "wow vilken tränad kropp, imponerande träningsupplägg". Men när man ser en normalt smal o lagom tränad man, typ dej, och andra liknande härinne, då tänker man bara "snygg" helt enkelt. Träna och ät bra för att det är bra för hälsan, inte för utseendet.
    Jag är inte, och kommer aldrig att bli, jättedeffad...men skulle för min egen självkänsla vilja vara liiite mer tränad och liiiite mer deffad.
    Men jag är i stort sett nöjd, så det är inget som är livsviktigt för mig, jag mår bra som det är nu också. Men tack för din kommentar!! Glad

Måste ju säga att du verkligen ser ut att må bra du också, och att du ser otroligt snygg ut!! Glad

Svar på tråden Helkroppstråden