• Tom Araya

Helkroppstråden

Whoopa skrev 2013-01-12 09:43:29 följande:

Whoopa skrev 2013-01-12 09:44:49 följande:

Ooh, angenäm baksida! Underkläderna var snygga med.Solig

• Tom Araya
    studentbruttan29 skrev 2013-01-12 14:29:47 följande:
    Det vette 17 men blev så besviken när alla kvinnorna var 10:or och männen var 2:or. Men nu jämnade det ut sig.
    Vi tycker alla olika och det måste man stå för. 
    Från dig hittar jag inga bidrag alls....det måste bli minuspoäng va!? {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Tom Araya
    Whoopa skrev 2013-01-12 15:51:42 följande:

Oj oj! ;)
    En sammanfattning av Whoopa konstaterat av dina inlägg: att du är i fin form, har en välformad rumpa och god smak för underkläder. Solig
  • Tom Araya
    Whoopa skrev 2013-01-12 16:05:13 följande:

Men du är för snäll alltså! :)
    Fin hårfärg oxå! Flört
  • Tom Araya
    Anonym (Fragum) skrev 2013-01-12 16:14:23 följande:
    Okejdå...

Trevligt men varför så liten bild av något man vill se mer av?Flört
  • Tom Araya
    Anonym (Fragum) skrev 2013-01-12 16:23:49 följande:
    Vill inte visa för mycket kanske... Oskyldig
    Jag tror du har massor att visa och som vi här skulle uppskatta. Flört
  • Tom Araya
    Anonym (50+) skrev 2013-01-12 19:45:09 följande:

Tycker inte att jag har varit negativ, men om jag uppfattas så ber jag om  ursäkt.
    Den svenska standardkvinnan som är 30+ är betydligt mulligare än de kvinnor som lagt ut foton här på sistone. Jag har inget statistiskt material att hänvisa till men jag skulle gissa att standardkvinnan i Sverige är lätt överviktig vilket inte kvinnorna på bilderna är.  
    Jag som hängt med skapligt i tråden i stort sett från början kan upplysa dig om att omfånget av kvinnor som lagt upp bilder sträcker sig från ordentligt mulliga till väldigt smala, ingen påtaglig dominans åt det ena eller andra hållet, möjligtvis för lätt mulliga då, så jag håller inte med dig.

För det andra så kan en sådan här sida inte vara representativ för det svenska folket eftersom det är för få som lockas hit och ännu färre som lägger upp sin bild.
  • Tom Araya
    NoteturNomen skrev 2013-01-12 20:33:45 följande:
    Tror inte dock (rätta mig gärna om jag har fel)att någon jättejätteöverviktig vågat sig på en bild? Vilket jag kan förstå, för som hyfsat tjock själv Får man sig en liten törn i självförtroendet när de flesta andra är betydligt mindre än en själv..
    VA!? Förvånad VAR är du tjock någonstans?
  • Tom Araya
    NoteturNomen skrev 2013-01-12 20:48:56 följande:

Hmm... Överallt?! Har herrn missat glasögonen? ;)

Seriöst, har lyckats dölja det bra på bild (klädnypor i ryggen...) men ja, enligt alla definitioner är jag tjock. Nu är ju bmi inte ett särskilt bra mått, men ändå ett vedertaget mått och mitt landar då Minst på fetma, inte bara övervikt..

Nu var ju inte det jätteviktigt för tråden då men... :)
    Då har du helt enkelt för stora tuttar för att det ska synas på den enda bild jag sett på dig.Flört
  • Tom Araya
    mycketsaft skrev 2013-01-12 20:55:31 följande:
     Och är ni snälla så kan ni få se min mittemellankropp..
    Ja tack! Flört
Svar på tråden Helkroppstråden