• Anonym

Helkroppstråden

Anonym (lilla jag) skrev 2013-01-18 10:39:00 följande:
    Inte för att vara elak men tänder ni killar verkligen på dessa bollar? För äkta är de väl inte vad jag kan se?
    Fast ett uttalande som det där blir ju inte mindre elakt av att du inte menar att vara elak. Tråden är inte till för att människor som inte bett om att få kritik eller bli ifrågasatta ändå ska bli det. Den är till för att visa upp kroppar och kroppars olikheter och för att de som gillar än det ena och än det andra ska berätta det så att den som postat en bild kan ta det till sig och tycka att det är roligt med den uppskattning de just fått. 

För mig är det uppenbart att det finns människor som tänder på kroppar som korrigerats precis som det är uppenbart att det finns människor som tänder på kroppar sominte korrigerats. Sedan finns allt däremellan, det finns människor som inte generellt tänder på det ena eller det andra men som ändå med en viss person eller under vissa förutsättningar kan tända på båda sorter. 

Diskussioner kring ämnen som det du tar upp här hoppas jag kan hållas i andra trådar än den här. 

• Anonym

Tänk på att det är en människa som sitter och har laddat upp den där bilden på sig själv, och nu får hon dåliga kommentarer bara. Sluta tryck ner människor, undrar du allvarligt så kan du starta en tråd angående silicon och ta en liknande bild från nätet som exempel.

• Anonym

Mer av detta och jag ber om att få tråden bortplockad.
    Kommentera det ni gillar och håll er till det.  

• Anonym
    Anonym (50+) skrev 2013-01-18 12:22:54 följande:

It's cold in Sweden today!

OJ, läckert !!
  • Anonym
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-18 13:35:01 följande:

Ny bild.JPG

Ja, såhär ungefär Flört 
    Ja, vad ska man säga mer än mums ?
  • Anonym
    MrAlpha skrev 2013-01-18 13:36:53 följande:

All barnen sökte tröst mellan Lovehearts bröst.

• Anonym
    Max skrev 2013-01-19 19:27:31 följande:
    Japp och där plockades min morgonbild bort:(

Så går det...
  • Anonym
    Tom Araya skrev 2013-01-19 19:59:55 följande:
    Hrm...LÄS UNDERSTRUKEN OCH FETAD TEXT UNDER...Frågor på det?

Yttrandefrihet.
  • Anonym
    Anonym (first time) skrev 2013-01-19 19:37:52 följande:
    Din önskan går i uppfyllelse Flört

Vilket långt streck du verkar ha...
Svar på tråden Helkroppstråden