• Gaskarl

Helkroppstråden

Anonym (Skötsam) skrev 2021-01-25 12:53:56 följande:

Tack, vad kul att höra :) Stekspadar är iof inte mitt favoritredskap... men det finns ju annat som är bra att ha med när man lagar mat. Som kokosolja tex ;)

Hm, sant, ger ofta en fin yta.
  • Gaskarl
    Anonym (Skötsam) skrev 2021-06-13 09:29:54 följande:

Söndagsstädningen blir så mycket roligare om man hjälps åt och vet vad som väntar efteråt. :P

Cool, kul bild....Läckert att få se lite mer än bara bröst och rumpa. Din mun och hals ger så mycket mer substans till en i övrigt sexig bild. Du gör det igen helt enkelt.
  • Gaskarl
    Hannah85 skrev 2021-07-14 09:02:37 följande:

Varför kommer man inte in i de slutna grupperna? Har förstått att man inte får visa allt här.

Slutna grupper får man ansöka om att komma in i, eller om man vet någon, som känner någon, så kan man liksom komma in den vägen. Här får du visa allt utom kön.
  • Gaskarl

[quote=81249762][quote-nick]Anonym (rastlös) skrev 2021-07-15 10:30:52 följande:[/quote-nick][/quote]

Åh, vilken härlig bild. Det är ngt speciellt med "klädda" bilder.

• Gaskarl
    Anonym (Rose) skrev 2021-09-29 14:26:15 följande:

Åh nej, tar lång tid innan jag visar ?rosen? för någon :)

Fin bild på jäkligt läcker kropp, inbjudande.
  • Gaskarl
    Anonym (Blyg Kvinna) skrev 2021-10-24 12:01:26 följande:

När söndagsångesten sakta börjar krypa sig på....kommer något som kan hjälpa er genom veckan ;)

Oj..Vilka otroligt fina, lekvänliga bröst. Bland de finaste jag sett, och säkert bland de finaste någon visat här på FL, tycker iaf jag. Tack.
  • Gaskarl
    Anonym (Blyg Kvinna) skrev 2021-10-28 10:17:28 följande:

Men rodnar ju, en sån fin komplimang ;) Uppskattades mycket!

Du är säkert fin när du rodnar. Hoppas få se dig igen. Hoppas att du har en fin dag. Jag blev glad.
  • Gaskarl
    Anonym (Blyg Kvinna) skrev 2021-10-29 18:40:26 följande:

Trevlig helg! Och med detta tackar jag för mig, kanske återkommer i framtiden.

Återigen en fantastisk bild ifrån dig, dina giganter och som en bonus, din fina mun. Hoppas att din helg varit bra. Tack.
Svar på tråden Helkroppstråden