• Mattias39

Helkroppstråden

A82 skrev 2013-01-16 14:55:57 följande:
    Tanken var det men bytte i sista sekund till en annan klänning, den ligger lägre bak i tråden någon stans Glad

Kan lova att denna hade funkat bra också... :)
  • Mattias39
    Proppset skrev 2013-01-16 16:00:29 följande:
    Efter alla snygga vältränade kroppar ska jag komma och sabba tråden lite igen. Dock lite modigare och nåt kg mindre än förra gången...fast låren sitter tyvärr kvar ännu. 5kg kvar till mitt första mål, sen var det då "bara" resten kvar. Till sommaren hoppas jag kunna visa upp en riktigt het kropp.

Sabba?? Inte en chans!!! Jag tycker att du istället lyfter tråden!! Glad
    Jag tyckte du var fin förra gången, och detsamma gäller än!!
    Kul att det går enligt dina planer! Och du behöver inte vänta till sommaren för att visa upp en het kropp...du har precis gjort det...!! Solig
  • Mattias39
    A82 skrev 2013-01-16 18:16:43 följande:
    För att gå mot strömmen en aning tänkte jag dela med mej av denna bild från sommaren 2012.
    En kropp är ju en kropp oavsett form Glad

Tja...vad säger man...? :)
    Det är ändå ngt visst med en gravid kvinna.  Tycker helt enkelt att det är ngt väldigt fint! Och väldigt kul att se en annorlunda bild med dig!! :)
  • Mattias39
    Anonym (50+) skrev 2013-01-17 08:56:18 följande:
    God morgon! Börjar det inte bli lite tunt med mansbilder i den här tråden? Ge och ta!? Anton, kan inte du föregå med gott exempel så kanske övriga följer efter?

A82 skrev 2013-01-17 09:00:54 följande:
    De håller jag med o. Lite mansbilder skulle sitta fint denna morgon.
    Eller hela dagen förresten och alla andra dagar med Skrattande 
    Tyvärr...har inga bra idéer på hur jag ska kunna variera bilderna mer nu...svårt utan fotograf, när man sa försöka ta själv. Blir samma hela tiden...så jag tror jag skonar er från mina upprepningar ett tag nu Flört
  • Mattias39
    Planta skrev 2013-01-17 09:28:05 följande:
    Bild på min fina vita mössa :)

Mössan är fin, men den kan du få behålla....men skulle gärna ha dina axlar/armar... :)
  • Mattias39
    Anonym (.....) skrev 2013-01-17 10:00:04 följande:
    Hoppar in här också! Alltid haft kroppsnojjor över min egna kropp... Tycker ni alla ser fantastiska ut!

Timglasformad... precis kommit igång med träning så hoppas på resultat snart

Det gjorde du alldeles rätt i!! Solig
    Du har en skitsnygg kropp och borde absolut inte ha ngn nojja över den!!
    Men ska jag ge min egen LILLA anmärkning så tycker jag att din midja är väldigt smal...jag skulle nästan tycka att du faktiskt kan gå upp några extra kilon, tror det skulle göra sig fint på dig... ..Börjar du dessutom träna så kommer den redan fina kroppen att bli perfekt! Glad
  • Mattias39
    Anton Chigurh skrev 2013-01-17 10:55:23 följande:
    Således, mina underbara vänner, lite från trådens början :

Den översta bilden är några veckor gammal, bilden under den är från i somras.

Ja, å så en länk till en bild på mig när jag har på mig en vacker variant av en skotskt kilt. Länken skulle egentligen ha förekommit överst på varje ny sida i denna tråden, en sak som Dr Jekyl dyrt och heligt lovade att ombesörja, men nåt kom tydligen emellan, så här kommer i alle fall länken på nytt. 

Och jag vill för säkerhets skull varna känsliga tittare. Innehållet i länken kan i viss mån verka stötande. Nåväl, här är den iaf :

www.familjeliv.se/hem/anton_chigurh/gallery/p... 

Imponerande kropp du har Anton, jag är fan avundsjuk!! :)
    Men som ngn sa...kilten kan du behålla... ;)

Grattis förresten!! Skål
  • Mattias39
    Anonym skrev 2013-01-17 12:17:43 följande:
    Mitt lilla bidrag, rätt nöjd med tanke på att jag blev mamma för ca 7 mån sen Baby

Hlt otroligt att det för bara 7 månader sedan låg ett barn i den fina,snygga kroppen!! Jag tycker du ser jättefin ut, snygga former och helt enkelt skitsnygg!!! Glad
    Har en känsla av att du tränat på ganska bra de senaste månaderna!?
  • Mattias39
    Thaleya1 skrev 2013-01-17 11:52:46 följande:
    Har nästan inga helkroppsbilder på mig själv, som inte är jättekonstiga eller man inte ser kroppen igenom kläderna alls.

Någon flummig bild som var från min killes rum, tror att kameran bara gick av i farten, det var inte meningen att fotot skulle vara ett fotografi :)

Bild från Thailand, längesedan nu..

Idag är jag gravid och ser ut som bilden nedan :D

Bilden från din killes rum är kanske "sådär" men de andra bilderna är superfina! Thailandsbilden visar en jättefin kropp i ett underbart väder. Fick en akut längtane efter semester...
    Gravid bilden är också fin, och du får gärna lägga upp ngn mer bild senare när magen växt ännu mer!! Glad
  • Mattias39
    Anonym skrev 2013-01-17 12:29:54 följande:
    Ingen träning här bara gammal hederlig amning att tacka för resultatet

Shit, då har den gamla hederliga metoden funkat då... :)
    Snygg som tusan är du iaf!!! Glad
Svar på tråden Helkroppstråden