• Anonym

Helkroppstråden

Anonym (50+) skrev 2013-01-16 11:39:21 följande:

Här kommer lite 50+-godis!

mmmmumsigt !
  • Anonym
    Putt B skrev 2013-01-16 13:54:10 följande:
    Har du inget vänligt att säga så håll för fan käften !!!

Puuuuuttefnask...
  • Anonym

Anonym (Isabella) skrev 2013-01-16 12:44:53 följande:
    Hej är en tjej på 25 år med en stor och putig rumpa :) Har alltid haft lätt och få muskler på ben och rumpa, ridningen kanske?
    Men den har även ett mjukt lager hull på sigTungan ute rumpan stannar oavsett hur mkt jag går ner i vikt, blir därimot gryyymt benig på axlar och bröstkorg bara Obestämd  så jag har gett upp det...

Hatade den när jag var yngre, kunde få kommentarer i skolan om putrumpan, JLo butt! osv..

Tänkte länge fettsuga så fort jag fick råd, men jag har lärt mig acceptera den med tiden, den är ju ändå en STOR del av mig, hehe Flört   

påminner om Kim Kardashian i formen säger många, fast jag har mindre bröst, och hon är nog i bättre form, men hon har ju inte fått barn heller :) 

Har suddat i bakgrunden eftersom jag är skitnervös att nån ska känna igen den :P...kan inte fatta att jag gör det här!!!

Snyggt, mkt kvinnligt!
    när det gäller överkroppen, kan du träna på gym och öppna upp brstkorgen...och träna dina axlar

• Anonym

Är höggravid, inte så jätte trevligt att lägga ut bilder när man får se andas snygga och vältränade kroppar. Solig

• Anonym

Mitt lilla bidrag, rätt nöjd med tanke på att jag blev mamma för ca 7 mån sen Baby

• Anonym
    Anonym skrev 2013-01-17 12:17:43 följande:
    Mitt lilla bidrag, rätt nöjd med tanke på att jag blev mamma för ca 7 mån sen Baby

Ingen träning här bara gammal hederlig amning att tacka för resultatet
  • Anonym
    Anton Chigurh skrev 2013-01-17 15:06:19 följande:
    49 år, 188 centimeter, 85 kilo.

Min lekamen alltså !!!

Ha ha vad gammal du är.... Så raggar du på tjejer knappt hälften så gamla.... USCH
  • Anonym
    A82 skrev 2013-01-17 15:41:35 följande:
    Dags att lämna dagens bidrag.
    Pokagrisrandig mysdress över......

och vitt under.....

Mmm, vackert !
  • Anonym

Vad är det för fint och naturligt man visar upp när man poserar i porriga underkläder, dessutom visar någon ansiktet också...
    Jag vet bara hur jag hade känt om jag hittat sådana bilder på min mamma...

Alltså jag är inte pryd men skulle aldrig få för mig att lägga upp sexiga bilder i mina porrkläder här. Ni måste ha riktigt tråkiga liv och ni kan lika gärna ställa er nere på gatan och posera. Dessutom är ni gamla också, inga 20-åringar som man kunnat förvänta sig sådana bilder av utan 30+ och vissa äldre än så.

"Jag bjuder bara på mig själv", vilket skitsnack.  Ni går ju i extas brudar för att gubbarna blir kåta på er och lägger upp bild efter bild, dag efter dag. Kräks

Sorry, ska inte störa er fina stämning. Kommer aldrig kika in i (äckel)tråden igen. Jag kan inte låta bli att skämmas för det är riktigt pinsamt.

• Anonym
    L E O N skrev 2013-01-17 18:54:25 följande:
    Äntligen börjar du falla på riktigt...som jag har väntat HjärtaFlört....och det är väl klart att din kärlek är besvarad. Kan man göra annat än att tappa fotfästet en aning när man ser en tjej med svartvitrutiga strumpbyxor

Var ser du strumpbyxorna?
Svar på tråden Helkroppstråden