• Mattias39

Helkroppstråden

FjärilVingad73 skrev 2013-01-16 08:45:26 följande:
    Bjuder på lite mulligt denna vintermorgon! Kyss

Härligt, FV...!!!:)
    Sitter här på jobbet och tar en frukostkaffe...och kaffet har ALDRIG smakat bättre än nu när jag får se en härligt mullig,fin fjäril!! :)
    Jag tycker du har en kvinnlig,fin kropp....och det är verkligen kul att se lite mullliga,fina kroppar igen!! MER!!! Glad
  • Mattias39
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-16 09:05:16 följande:
    Vet att den var lite väl "over the top" men man lever bara en gång och jag står ju för de lite mer "slampiga" bilderna i tråden Flört.
    Slampigt uppskattas alltid... Flört
    Skulle kunna tänka mig att se ännu mer åt det hållet, men då blir du nog bortplockad tyvärr... Rynkar på näsan
    Jag ser gärna mer av dig i tråden...förstås... :)
  • Mattias39
    Filippa12 skrev 2013-01-16 09:13:27 följande:

Tack själv för den fina kommentaren! Vad glad jag blir! -:) lite läskigt med första bilden, men vem vet, det kanske kommer mer! :)
    Jag har redan börjat hålla utkik efter din nästa bild!! Glad
  • Mattias39
    lollisen skrev 2013-01-16 09:17:55 följande:
    För lite mer än 10 kilo sedan. Så ja, det är en gammal bild som finns i en annan tråd.

Gillade din förra bild...och gillar den här!! :)
    10kg mindre idag altså? Imponerande!!! J
    ag tycker att du har en naturlig,fin och "lagom" kropp som jag verkligen hoppas att du själv är nöjd med också...SNYGGT!!!
    Längtar redan tll nästa bild...Solig 
  • Mattias39
    Anonym (lillajag) skrev 2013-01-16 09:20:53 följande:
    Här kommer lite mer avklätt...Skäms
    får se om de får vara kvar Flört
    Shit...shit...shit....Så jäkla snygg och vältränad du är!!! Grymt sexig och fin!!!!
    Vet inte vad jag ska säga mer...än att du är fantastiskt läcker!!! Tungan ute
  • Mattias39
    lollisen skrev 2013-01-16 09:24:20 följande:
    Här är en före- och efterbild, enbart för att jag är så jävla stolt över min viktnedgång.

Snabb du var...du hann lägga ut en till medan jag svarade på din förra!

Men herregud...Vilken fantastisk skillnad!! Du har ju en jättefin figur nu!! Helt otroligt vad du har kämpat bra!!! Glad
    Du är otroligt fin!!!! GRATTIS till ett bra utfört jobb!!!
  • Mattias39
    Anonym (lillajag) skrev 2013-01-16 09:31:06 följande:
    tack{#emotions_dlg.flower}
    var osäker på om jag vågadeSkäms

Är JÄTTEGLAd att du vågade...och hoppas du vågar igen... Skrattande
  • Mattias39
    lollisen skrev 2013-01-16 09:29:36 följande:
    -45kilo om man räknar från första början.

Har svårt att ta in det...du måste ha slitit enormt mycket!! Vilket jobb du har lagt ner, jag är djupt imponerad!!!
  • Mattias39
    A82 skrev 2013-01-16 09:34:02 följande:
    Varit ute och "sprungit" min dagliga runda (så svetten lackar) för att lämna barn här och där. Grymt jobbigt att dra barnvagn med två klunsar i på snöigt underlag
    Så nu blir det av med palterna och inta en inte allt för het kopp kaffe Glad

Mmm...hettan står du själv för...!! Vet inte varför, men mitt eget kaffe blev varmare när jag såg din bild!!! :)
    Måste verkligen säga tat jag tycker att du har ursnygga ben!!! Flört
  • Mattias39

lollisen skrev 2013-01-16 09:37:33 följande:
    hahaha.. Tack! Jag har svårt att ta in det själv faktiskt, när jag tänker på 45kg fett framför mig och att jag fått bort det från kroppen. Fan vad äckligt egentligen. *ryser*
    Jag brukar tänka att jag är en bekväm person och att jag inte har världens bästa självdisciplin, men det rimmar rätt illa här, så man får väl revidera sin självuppfattning tror jag.
    A82 skrev 2013-01-16 09:37:51 följande:
    Tack. Har oxå kämpat med vikten och gått ner en hel del (32kg), en befriande känsla måste jag säga :)
    Ni är fantastiskt duktiga båda två!! Själv har jag svårt att ens gå ner de 3-4 kg som julmaten skapade... Rynkar på näsan

Svar på tråden Helkroppstråden