• Anonym

Helkroppstråden

niceelinice skrev 2013-01-14 20:56:28 följande:
    Ok, nu blev det lite mer naket än planerat...men ni har varit så snälla mot mig i den här tråden så mitt självförtroende ökat en aning, så nu gör jag faktiskt något såhär vågat

Gaaaaah, det är en SÅN rumpa jag vill ha! Vill, vill, vill! Skatta dig lycklig med den bakdelen ( schysst övrig kropp också) om jag vore dig, skulle jag gå i string endast, var dag. Seriöst.
  • Anonym
    Anonym (50+) skrev 2013-01-14 21:00:32 följande:
    Jag tycker rumpan är superviktig på en man också. Jag sätter lätt rumpans utseende på delad förstaplats med låren vad gäller mäns utseende. Dock har jag noterat att män inte bryr sig särskilt mycket om att träna och visa sina rumpor. Många män har brallor med häng och då ser man ju inte hur rumpan ser ut därunder. Killarna på gymet ser man sällan göra rumpövningar så dom flesta män kanske inte har så mycket rumpa att visa upp ?

Håller med, men mäns häckar är ju lite annorlunda. Dom ska ju liksom inte vara kvinnligt svarvade, vilket jag vill ha, på mig själv. En mansrumpa, kan ju som du säger, lätt döljas i pösiga hängjeans. Och män får ju aldrig striae ( oftast) eller skrattgropar i skinkorna. Deras röv är ju i allmänhet alltid ok, oavsett vikt också, deras fett sätter sig ju främst på magen.
  • Anonym
    nyttmedelande skrev 2013-01-14 21:08:29 följande:
    Det här är så himla rätt sätt att tänka Istället för att bli nedstämd när man jämför sig med andra, så ska man känna sig sporrad att utveckla sig

Har du ju rätt i faktiskt, får försöka se det så. Inte avundas, utan sporra mig själv till att försöka forma baken till mitt ideal. Gå på röv bootcamp. Träna som en tok. Dvs, mer än jag redan gör...pust å stön...kan ju lägga in silikon, i och för sig, men vägrar. Och hur göra med striae och celluliter? Slipa huden ner till gluteus maxus muskeln? Och sen låta nytt växa tillbaka, slätt och fint? Som sagt...om jag ändå aldrig börjat med dom där jäkla p pillrerna, som förstörde hela min butt, det var verkligen rrrrrrriiiiiiippppp, piskrapp över hela skinkorna, på bara några månader. Vill varna andra unga tjejer, var väldigt försiktig med p piller och hormoner i allmänhet.
  • Anonym
    nyttmedelande skrev 2013-01-14 21:40:21 följande:
    Det lät inte så positivt tycker jag. Jag fattar också att man inte kan skulptera sin kropp hur som helst men man kan i alla fall ta hand om den på ett kärleksfullt sätt. Det är ju ändå din närmaste vän du har ditt sinne. Jag kan sitta här och vara bitter över att jag är 50+, cancer här och där, värk, bieffekter, tappar hår. Men när jag orkar så tränar jag. Och när jag tränar och har kommit in i ett bra flyt efter en tid känner jag mig mer attraktiv, jag trivs med mig själv. Sen om jag inte ser ut som de fina kroppar en del killar här i tråden visar upp är helt okey. Just nu känner jag mig ännu mer sugen på att ta hand om det jag kan göra. Jag vill älska min kropp. 

Oj, ja, jag förstår ju att du ser allt ur ett annat perspektiv, om man gått igenom cancer och behandling. Då struntar man nog i det visuella och uppskattar mer det funktionella. Tack för en tankeställare så här mitt i mitt egna tycka-synd-om :)
  • Anonym
    niceelinice skrev 2013-01-14 21:36:35 följande:
    Jag har ätit p-piller från det att jag var 13 år, alltså i 15 år. Ja, jag hade ett uppehåll på drygt 1 års tid då jag fick barn, men sen var jag tillbaka igen.

Fick du inga biverkningar alltså, som striae? Lycko dig. I mitt fall var det nog så, jag var väldigt mager, började med p piller som 18 åring och hormonerna gjorde så att höfter och sånt växte, väldigt snabbt, huden hann väl inte med. Undrar alltid hur jag sett ut idag om jag aldrig börjat, men, men...
  • Anonym
    niceelinice skrev 2013-01-14 22:35:08 följande:
    Nä, inga som helst biverkningar. Jag var smal när jag började, men i tonåren blir man ju lätt lite extra kroppsfixerad så då fick jag ju för mig att banta och gjorde det till och från hela tonåren. Kanske var därför. Men har inte gjort det sedan dess och inte heller gått upp desto mer i vikt...förutom när jag fick för mig att äta mycket snask. Vägde väl 58 som mest då.

Ok. Låter bra! :)
  • Anonym

Varför funkar inte knappen "ladda upp en bild" på min iPad?

• Anonym
    A82 skrev 2013-01-15 08:10:12 följande:
    Underbara snöiga tisdagsmorgon. Hoppas ni sovit gott. 

Du behöver gå ner några kilo
  • Anonym
    Putt B skrev 2013-01-15 08:39:04 följande:
    Dum jävla kommentar...

I min värld behöver du inte gå ner ett gram... jättefin !

Såja puttefnask. .inte ta i så... hon vill ändå inte ligga med dig.
  • Anonym
    A82 skrev 2013-01-15 08:10:12 följande:
    Underbara snöiga tisdagsmorgon. Hoppas ni sovit gott.

Jag tycker du är fin och behöver verkligen inte gå ner något!

Skulle gärna krypa ner och mysa med dej!

Svar på tråden Helkroppstråden