• Anonym

Helkroppstråden

nyttmedelande skrev 2013-01-14 17:22:42 följande:
    Du har väldigt vackra ögon hösthjärta. Dessutom gillar jag dina ögonbryn skarpt

Håller med, väldigt fina ögon. Ser så snälla ut, som en ängel. En sån skulle jag kunna bli bra vän med känner jag. Man ser ju själen i ögonen, sägs det...fin själ. Kom nu inte och säg att du är yxmördare och inte alls snäll, haha! :)
  • Anonym
    Anonym (fru) skrev 2013-01-14 15:04:39 följande:
    En bild på min rumpa fast i "skiss" men helt riktig vad tycks? 

Ser ut som en alldaglig mamma rumpa. Sån vill jag inte ha. Och varför ingen riktig bild, utan i skidssformat? Får man gissa på att du vill få bort celluliter och stretchmarks? Inget att skämmas för, det har jag med.
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-14 17:31:34 följande:

Ser ut som en alldaglig mamma rumpa. Sån vill jag inte ha. Och varför ingen riktig bild, utan i skidssformat? Får man gissa på att du vill få bort celluliter och stretchmarks? Inget att skämmas för, det har jag med.
    Har Mucko erbjudit dig sin rumpa? Inte? Nej, men då är det väl helt ointressant om du vill ha den eller inte. Regeln är så lättfattlig att jag tycker att vem som helst borde begripa den: kommentera det du gillar. 
  • Anonym
    lille Birger skrev 2013-01-14 17:40:47 följande:
    Det är dock inte Muckos rumpa. Den tillhör Anonym (fru).
    Ja, jag såg det nu. Byt ut Mucko mot Anonym (fru). 
  • Anonym
    Anonym (mums) skrev 2013-01-13 23:31:39 följande:
    Nu är bilden liten men den får duga :)

Otroligt vackert!!!  
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-14 17:37:06 följande:
    Har Mucko erbjudit dig sin rumpa? Inte? Nej, men då är det väl helt ointressant om du vill ha den eller inte. Regeln är så lättfattlig att jag tycker att vem som helst borde begripa den: kommentera det du gillar. 

Alltså, inte ha, som i att jag vill ha den sexuellt. Utan, menar att jag skulle själv inte vilja ha en rumpa som såg ut så. Och med det menar jag absolut inte att min rumpa ser bättre ut, fatum är, den är värre, så illa att jag inte skulle lägga upp bild på den här, för att skona er. Den är platt och ful, trots att jag springer och tränar. Lite strechmärken sen tidiga tonåren då jag började med p piller, stort misstag. Lite cellulitig. Rumpan min är min största osäkerhet på hela kroppen. Tyvärr...blir väldigt avis på tjejer med perfekt, rund slät rumpa, det är SÅN jag vill ha. Bubblebutt...men det lär nog aldrig hända och jag vägrar att operera mig också. Får helt enkelt stå med baken bakåt, backa ut och synd att man inte kunde ha paperbag över röven...:(
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-14 20:29:37 följande:
    Alltså, inte ha, som i att jag vill ha den sexuellt. Utan, menar att jag skulle själv inte vilja ha en rumpa som såg ut så. Och med det menar jag absolut inte att min rumpa ser bättre ut, fatum är, den är värre, så illa att jag inte skulle lägga upp bild på den här, för att skona er. Den är platt och ful, trots att jag springer och tränar. Lite strechmärken sen tidiga tonåren då jag började med p piller, stort misstag. Lite cellulitig. Rumpan min är min största osäkerhet på hela kroppen. Tyvärr...blir väldigt avis på tjejer med perfekt, rund slät rumpa, det är SÅN jag vill ha. Bubblebutt...men det lär nog aldrig hända och jag vägrar att operera mig också. Får helt enkelt stå med baken bakåt, backa ut och synd att man inte kunde ha paperbag över röven...:(

Tillägg:menade inte att trampa nån på fötterna...sorry.
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-14 20:24:16 följande:
    Otroligt vackert!!!  
    Förlåt Mums vilken otäck smiley-gubbe du fick...Solig
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-14 20:29:37 följande:

Nä, jag förstod det även om jag valde att missförstå dig. Jag tycker att den här tråden ska få handla om att ge komplimanger rörande sådant man finner tilltalande, bara för att visa alla det vi egentligen redan vet: att många kan finna det som innehavaren till den kropp det gäller kanske inte själv känner sig säker på är tilltalande. 

Din rumpa som du inte gillar kan jag garantera att någon annan tycker är väldigt fin. Det betyder inte att du ska känna dig tvungen att lägga ut en bild av den, jag menar bara att de som väljer att göra det kan få njuta av kommentarer från dem som uppskattar just deras bild och deras kropp. Det är därför jag har uppmanat till att människor ska kommentera det de uppskattar och låta sådant som inte faller deras subjektiva smak på läppen passera. Någon annan kommer då i stället att uppmärksamma den bilden, eftersom det är sådana vi är. Vi gillar olika, det är därför vi alla vid något tillfälle i vårt liv och oftast mycket längre än så faktiskt har partners.

Bilderna här visar mångfald i utseende, men även i smak.

• Anonym
    Anonym skrev 2013-01-14 20:40:26 följande:
    Nä, jag förstod det även om jag valde att missförstå dig. Jag tycker att den här tråden ska få handla om att ge komplimanger rörande sådant man finner tilltalande, bara för att visa alla det vi egentligen redan vet: att många kan finna det som innehavaren till den kropp det gäller kanske inte själv känner sig säker på är tilltalande.  Din rumpa som du inte gillar kan jag garantera att någon annan tycker är väldigt fin. Det betyder inte att du ska känna dig tvungen att lägga ut en bild av den, jag menar bara att de som väljer att göra det kan få njuta av kommentarer från dem som uppskattar just deras bild och deras kropp. Det är därför jag har uppmanat till att människor ska kommentera det de uppskattar och låta sådant som inte faller deras subjektiva smak på läppen passera. Någon annan kommer då i stället att uppmärksamma den bilden, eftersom det är sådana vi är. Vi gillar olika, det är därför vi alla vid något tillfälle i vårt liv och oftast mycket längre än så faktiskt har partners. Bilderna här visar mångfald i utseende, men även i smak.  

Ok, du har rätt, läste även igenom din ts och insåg att jag gjort fel, respektlöst av mig. Och du med bilden på rumpan, sorry, menade inte så. Din är i alla fall hundra gånger snyggare än min. Men, min önske rumpa är en rund, SLÄT, äppel rumpa, lol. Nej, ts, min rumpa tillhör kategorin fucked up...så jälla orättvist och inte kul. Alla har vi väl komplex för nåt, men just rumpa ( tjej) är ju så viktigt. Sån stor del av det sexuella attraktiva. Den som diggar min rumpa måste ha fel i huvet, så är det bara. Önskar jag hade utstående öron eller nåt, istället. Varför just häcken? Grrrr....jaja, grattis till er alla här med snygga tuchas, kroppar, ögon och munnar! :)
Svar på tråden Helkroppstråden