Anonym skrev 2013-01-14 20:40:26 följande:
Nä, jag förstod det även om jag valde att missförstå dig. Jag tycker att den här tråden ska få handla om att ge komplimanger rörande sådant man finner tilltalande, bara för att visa alla det vi egentligen redan vet: att många kan finna det som innehavaren till den kropp det gäller kanske inte själv känner sig säker på är tilltalande. Din rumpa som du inte gillar kan jag garantera att någon annan tycker är väldigt fin. Det betyder inte att du ska känna dig tvungen att lägga ut en bild av den, jag menar bara att de som väljer att göra det kan få njuta av kommentarer från dem som uppskattar just deras bild och deras kropp. Det är därför jag har uppmanat till att människor ska kommentera det de uppskattar och låta sådant som inte faller deras subjektiva smak på läppen passera. Någon annan kommer då i stället att uppmärksamma den bilden, eftersom det är sådana vi är. Vi gillar olika, det är därför vi alla vid något tillfälle i vårt liv och oftast mycket längre än så faktiskt har partners. Bilderna här visar mångfald i utseende, men även i smak.
Ok, du har rätt, läste även igenom din ts och insåg att jag gjort fel, respektlöst av mig. Och du med bilden på rumpan, sorry, menade inte så. Din är i alla fall hundra gånger snyggare än min. Men, min önske rumpa är en rund, SLÄT, äppel rumpa, lol. Nej, ts, min rumpa tillhör kategorin fucked up...så jälla orättvist och inte kul. Alla har vi väl komplex för nåt, men just rumpa ( tjej) är ju så viktigt. Sån stor del av det sexuella attraktiva. Den som diggar min rumpa måste ha fel i huvet, så är det bara. Önskar jag hade utstående öron eller nåt, istället. Varför just häcken? Grrrr....jaja, grattis till er alla här med snygga tuchas, kroppar, ögon och munnar! :)