• Tom Araya

Helkroppstråden

Anonym (2 barn senare) skrev 2013-01-09 22:45:22 följande:
    Det är konsigt hur man ofta nedvärderar sig själv och inte minst sin kropp. Det är länge sedan jag ens hade bikini, då kroppen inte ser ut som innan jag fick barn... Den är bredare och mer slapp än förut. På något sätt är jag rädd att folk ska tycka jag är ful och undra hur jag ens kom på idén att ha bikini Obestämd
    Men sedan går man in i en tråd som denna och inser att hur en kropp än är skapt så finns det alltid något att gilla, något som gör den speciell och fin att betrakta. Jag ska allt damma av min bikini i sommar!

Maken gillar min "nya" kropp bättre, för han gillar att det nu finns mer bröst och rumpa än förut Drömmer    

Anton, Pelleman, NHult, Straight arrow - ni kan verkligen få en kvinna glad och börja tycka om sin kropp lite mer :)   
    Jag tycker alldeles för många har fel tankesätt över detta med kroppars utseende. Jag tycker inte man behöver ses som vacker vare av sig själv eller andra för att i bikini/baddräkt eller annan lätt klädsel (eller naket på nudiststrand) njuta av sol, värme och vackert väder. Solig Fysisk skönhet är en bonus utanpå det och du saknar verkligen inte det sistnämnda. Glad
  • Tom Araya
    Anonym (fru) skrev 2013-01-10 10:59:26 följande:
    Tackar! och som mer tack  för alla snälla kommentarer kommer ännu ett foto på resten av min kropp{#emotions_dlg.flower}

Mycket fin kropp, tack för den! Glad {#emotions_dlg.flower} Solig

Är du samma 'Anonym' (fru) som i inlägg #1226, 4476, 4486, 4489, 4510 och 4873?
  • Tom Araya
    niceelinice skrev 2013-01-10 13:27:09 följande:
    Ok, på begäran kommer då mina rumpbilder. Rumpan är det jag atm ogillar mest (förutom brösten då) på min kropp, jag vill att den ska bli fastare, lyftas och blir mer putig. Men jag arbetar på gymmet för att förbättra den. Men, ni får försöka vara snälla. Känns lite jobbigt dehär Skäms

Inte ska du känna att det är jobbigt, även om du riskerar kommentarer från mig som är alldeles för ärlig för att vara snäll...{#emotions_dlg.djavulsk}...från den här vinkeln ser din rumpa fast och jättefin ut men från din första bild kan jag förstå att du vill jobba på "putet".
    Jeansen sitter som en smäck, likaså de läckra trosorna.Glad

Vad det gäller din fysiska form så är du ju vältränad och ganska deffad, se upp så du inte får en rumpa som en manlig atlet, för det är inte snyggt på en kvinna. Lycka till med din strävan att göra en vacker kropp ännu vackrare och tummen upp för att du använder dig av så naturliga metoder som träning. Solig
  • Tom Araya
    Nanime skrev 2013-01-10 13:45:13 följande:
    Ja, för att jämna ut lite i denna bild så lägger jag in en bild på den del av min kropp jag är mest nöjd och stolt över ;)

Dina bilder har liknande inverkan på mig som en blåslampa har på en isbit...Tungan ute Flört Solig
  • Tom Araya
    niceelinice skrev 2013-01-10 13:56:17 följande:
    Tack snalla =) Har mycket att förbättra, har inte gått med bikininederdel på typ 10 år pga att jag tycker att jag har för dålig rumpa.
    Va, har du gått UTAN bikininederdel? Förvånad Vad har jag missat?
    Inte har du för dålig rumpa för någon klädsel...vem fan är perfekt?Solig
  • Tom Araya
    Bonnevier skrev 2013-01-10 14:04:31 följande:
    precis sådär ser min dröm-rumpa ut! Så sjukt perfekt!
    Jag tycker du ska visa mer av din.Flört
  • Tom Araya
    niceelinice skrev 2013-01-10 14:21:33 följande:

Tack =) Rumpa tränar jag även mycket hemma istället för bara gymmet just på grund av den anledningen, finns mer övningar som putrumpa då =) Jag har kört på de osunda metoderna tidigare. För många år sedan höll jag på att tokbanta, åt både lepigen, stackers, fatburner...you name it, jag gick visserligen ner jävligt mkt i vikt men blev aldrig nöjd med min kropp. Och nu eferåt har jag ju insett varför, spelar ingen roll hur smal man än är, den snygga rumpan (och övriga kroppen) komer bara genom träning. Jag väger hellre 10 kg mer och har former än att bara vara smal.
    Jag blir glad över att höra hur sunda tankar tagit över i dit huvud.Glad Solig

Jag tycker dock inte att kvinnor ska vara rädda att lägga på sig lite. En vältränad muskulatur i botten som ger fasthet, styrka och ork med ett lagom lager fett som rundar av och mjukar upp formerna lite tycker jag gör kvinnans kropp bäst i utseende.Drömmer
  • Tom Araya
    niceelinice skrev 2013-01-10 15:35:44 följande:

Jo, jag kan till viss del hålla med dig. Det är svårt att bygga upp bra och fina muskler när man inte har sådär jättemycket fett att ta ifrån. Hört om dehär som deffar, men det känns sjukt jobbigt att äta jättemycket för att bli tjockare för att sedan träna bort det. Jag är för slö :) Lite fett skadar väl inte, men jag har svårt att tro att jag kommer bli helt nöjd med min kropp hur jag än ser ut eller hur mycket jag än tränar. Så blir det tyvärr när självkänslan alltid legat på botten.
    Fast du har ju ett sjukt bra utgångsläge, du är smal, vältränad och har muskler....

Jag är ingen träningsexpert men jag skulle säga:
    fortsätt träna, i synnerhet det du själv sagt att du vill lägga på i muskler men sluta deffa (om du nu gör det medvetet eller omedvetet vet jag inte men du ser lite deffad ut) och låt dig lägga på lite även i fett, jag gissar att resultatet blir former som äger hela omgivningen...Glad
  • Tom Araya
    C och A skrev 2013-01-10 16:50:52 följande:
    Även om min rumpa kanske inte är lika välhängd som vissa andra skall jag ändå dela med mig. Det e ju så jag ser ut.

Inte fan var den dålig inte...helt klart sevärd och det med stor glädje också. Tack C och A för din fina bild på din fina rumpa.Solig
Svar på tråden Helkroppstråden