Inlägg från: Anonym (badsugen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (badsugen)

Helkroppstråden

StinaMina03 skrev 2013-07-31 13:38:16 följande:
    Helt rätt!

Det knäppa är att ett flertal säkert har barn i Ms ålder. kan inte tänka mig att de skulle tjoa och tjimma om det var deras dotter som fläker ut sig.

Jag har barn som är äldre än mandiisen. Jag håller med om att man ska tänka på vad man lägger ut, det gäller alla åldrar. Men jag vet också vad tonåringar lägger ut på andra öppna forum, jag hade koll när mina var i den åldern på en del forum, och på något vis så tror jag inte det är så stor grej för dom med en bild, det är ganska avdramatiserat. Mandiis lägger ut oskyldiga bilder och behöver inte skämmas, jag tror att man lägger in väldigt olika saker i att lägga upp bild, eftersom nån skrev att hon "bjöd ut sej" och ser man det så förstår jag att man blir upprörd. Alla som bryr sej om nåt är inte moralkärringar och alla som gillar att visa upp sej är inte naiva.

@Anton;vi är jämngamla, det var därför jag blandade in dej förut, du var ett bra exempel.Syntes på reprisen nyss, shit vad du är i form!
  • Anonym (badsugen)

@pausa:hur tar du bort dina bilder så snabbt, kan du göra det själv? Alltså utan att blanda in FL?

• Anonym (badsugen)

[quotenick]NOEL75 skrev 2013-08-11 21:41:34 följande: Give it to me..../quote]

Haha, precis vad en hund ser och hör när den precis har hämtat en pinne....

• Anonym (badsugen)
    Farau skrev 2013-08-23 22:50:03 följande:
    Var ett tag sedan man var här trevligt o positivt att det blivit högre i tak bildmässigt ! Fick min bild censurerad för man såg lite kuk ;)))

Jag kommer ihåg dina bilder, de var vackra, sensuella men samtidigt så oskyldiga att dom hade kunnat visas i Kamratposten.
  • Anonym (badsugen)

@Anton: tittar in i tråden lagom för att hitta de hårdaste magmusklerna och den lurvigaste pälsen samtidigt. Bra kombination.

• Anonym (badsugen)
    Mattias39 skrev 2013-09-06 10:36:40 följande:

OMG vad snyggt, man vill ju bara sträcka ut handen och röra den där ryggen! Tack för underbar bild Mattias,
    och tack Allie,  för att du fick lite fart på honom att lägga ut det där....Skål 
  • Anonym (badsugen)

"kvinna som har långtråkigt"

• Anonym (badsugen)

Tack Bowtie, du är empatisk.  Jag gillar formuleringen "utsatt av långtråkighet" !

• Anonym (badsugen)
    htc01 skrev 2013-09-07 00:45:26 följande:
    Mmmmmhmm
    Såg inte ditt inlägg det var ingen arrogant dissning.
Svar på tråden Helkroppstråden